;
coinex

توئیتر امکان انعام دادن با بیت کوین را فراهم کرد

توئیتر امکان انعام دادن با بیت کوین را فراهم کرد. از این پس امکان جایزه دادن با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال برای همه‌ی کاربران توییتر فعال گشته است.

از الان به بعد  کاربران توئیتر خواهند توانست به  وسیله‌ی شبکه‌ی لایتنینگ و با برنامه Strike یا ارسال مستقیم بیت کوین به حساب کاربری خود، به باقی کاربران در توئیتر، بیت کوین پاداش دهند.

توئیتر امکان انعام دادن با بیت کوین را فراهم کرد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، استر کرافورد، مدیر محصول توئیتر، سه شنبه‌ی این هفته در پستی گفته است که ویژگی دادن جایزه در این شبکه‌ی اجتماعی برای کاربران iOS در همه‌ی دنیا امکان پذیر بوده است و کاربران اندروید هم خواهند توانست در هفته‌های آینده از این ویژگی استفاده کنند

کاربران خواهند توانست با اتصال برنامه‌هایی چون Cash App، Patreon، Venmo، Chipper، BandCamp، Razorpay، GoFundMe، Picpay و Wealthsimple Cash به بیو توئیتر خود، از باقی کاربران، رمزارز انعام  بگیرند.

توئیتر امکان انعام دادن با بیت کوین را فراهم کرد

کرافورد در ادامه نوشته است: می‌خواهیم تمام کاربران توییتر بتوانند شیوه‌ای برای پرداخت داشته باشند. ارزهای دیجیتال مردم را به مشارکت زیادتردر اقتصاد تشویق می‌کنند و مردم می‌تواند فراسوی مرزها به همدیگر پول بفرستند و در این مسیر کمترین پول انجام دهند.

افزون بر امکان اتصال حساب کاربری توئیتر به برنامه‌های ذکر شده، کاربران خواهند توانست به وسیله‌ی شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین و با کمک از برنامه Strike یا ارسال مستقیم بیت کوین به پروفایل خود جایزه دادن را انجام بدهند. بر اساس گفته‌ی کرافورد، توییتر از این کار، چیزی برای خود بر‌نخواهد داشت. این امکان توئیتر که بدون برداشتن بهره‌ای انجام می‌گیرد بسیار عالی است البته اگر تا پایان و پس از استقبال گسترده نیز همچنان بهره‌ای برندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه توئیتر امکان انعام دادن با بیت کوین را فراهم کرد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر