;
coinex

اینترنت رایگان دانشجویان و اساتید و معلمان [60، 40 و 30 گیگابایت]

اینترنت رایگان دانشجویان و اساتید توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در مدت 6 ماه ارائه می‌شود. در ادامه با نحوه گرفتن اینترنت رایگان دانشجویان و اساتید با تکراتو همراه باشید.

60 گیگ اینترنت رایگان اساتید و 30 گیگ اینترنت برای دانشجویان تخصیص داده شده است. آقای زارع‌پور همچنین در مراسم بازگشایی مدارس اعلام کرد که وزرات خانه تحت امرش همچون سال گذشته ترافیک برنامه شاد جدید 1400 را به شکل رایگان برای دانش آموزان و معلمان ارائه خواهد کرد.

اینترنت رایگان دانشجویان و اساتید و معلمان

60، 40 و 30 گیگابایت بسته اینترنت هدیه

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با اشاره به اینترنت رایگان دانشجویان اساتید اذعان داشت: «بسته‌های ترافیکی رایگان برای اساتید دانشگاه و حوزه و دانشجویان را به عنوان هدیه وزارت ارتباطات در نظر گرفته‌ایم.» وی در ادامه افزود:

برای اساتید دانشگاه و حوزه ۶۰ گیگ، برای معلمان ۴۰ گیگ و برای دانشجویان و طلاب ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ۶ ماهه در نظر گرفته‌ایم.

عیسی زارع پور می‌گوید این بسته‌های اینترنت رایگان اساتید، دانشجویان و معلمان طی همین هفته به شکل آنلاین از طریق سامانه ictgifts.ir ارائه خواهند شد. اینترنت رایگان ۶ ماهه اساتید دانشگاه‌ها، معلمان و دانشجویان و طلاب در حالی ارائه می‌شود که پیشتر اخبار مربوط به اجرای طرح صیانت از فضای مجازی که توسط مجلس مطرح شده بود جنجال‌های زیادی به پا کرده بود.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

آیا توانستید اینترنت رایگان دانشجویان و اساتید [60، 40 و 30 گیگابایت] را دریافت کنید؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر