;
coinex

تریلر پارت دوم فصل پنجم مانی هایست منتشر شد

تریلر پارت دوم فصل پنجم مانی هایست منتشر شد. چند هفته پیش بخش اول و پنج قسمت ابتدایی این سریال پخش شد و اکنون تیزری از پخش نیمه دوم خبر می‌دهد.

نیمه اول فصل آخر سریال سرقت پول خیلی سریع، نفس‌گیر و غیرقابل پیش‌بینی بود و در صورت ادامه این روند، Money Heist پایانی بسیار بزرگ و جذاب خواهد داشت.

تریلر پارت دوم فصل پنجم مانی هایست

در فصل پنجم گروه دزدان سریال به رهبری لیسبون آخرین مقاومت خود را در بانک اسپانیا انجام خواهند داد و ارتش برای سرنگونی آن‌ها اعزام می‌گردد. شرایط وقتی بدتر می‌گرد که می‌فهlید رهبر اصلی گروه یعنی پروفسور توسط یک بازرس نیروی گارد ملی یعنی آلیشیا سیرا دستگیر گردیده است. به همین سبب در نیمه ابتدایی فصل آخر این لیسبون بود که به عنوان خانم پروفسور گروه دزدان مورد علاقه ما را رهبری می‌کند.

تریلر پارت دوم فصل پنجم مانی هایست

ساخت فصل پنجم و آخر سریال سرقت پول در سال ۲۰۲۰ تایید گردیده بود که به علت پاندمی ویروس کرونا و گونه‌های مختلف آن، پخش آن در دو بخش انجام گردید. ما در تکراتو بخش اول فصل پنجم را به طور کامل با زیرنویس فارسی در اختیار شما قرار داده بودیم. اکنون تاریخ پخش نیمه دوم سریال نیز معلوم شده و خواهید توانست پنج قسمت باقی مانده را در تاریخ ۳ دسامبر یا همان ۱۲ آذر ۱۴۰۰ با تکراتو ببینید. علی ایحال در ادامه شما را به تماشای تریلر پارت دوم فصل پنجم مانی هایست دعوت می کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر پارت دوم فصل پنجم مانی هایست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر