;
coinex

دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس چسبیده ؛ پارت 1

مانی هیست یکی از موردانتظارترین سریال‌های 2021 است. در ادامه برای دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس چسبیده و بدون سانسور همراه ما باشید.

سریال Money Heist که در ایران بیشتر به نام خانه کاغذی یا سرقت پول شناخته می‌شود، یک درام اسپانیایی به کارگردانی الکس پینا است که تاکنون 4 فصل آن منتشر شده است. حالا علاقه‌مندان این سریال مهیج منتظر انتشار فصل پنجم آن هستند.

این سریال کار خود را در سال ۲۰۱۷ از شبکه‌ی آنتنا 3 اسپانیا شروع کرد و با کیفیت و جذابیت بالای خود، خیلی زود مورد توجه نتفلیکس قرار گرفت تا از فصل دوم به بعد، تحت حمایت این شرکت تولید و پخش شود و بتواند در جهان شناخته شود. اما در ادامه لینک دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس چسبیده پارت اول را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس چسبیده

دانلود فصل 5 money heist

نتفلیکس رسما اعلام کرد فصل پنجم سریال مانی هایست در واقع فصل آخر سریال سرقت پول خواهد بود و طرفداران سریال نباید منتظر فصل ششم مانی هایست باشند. فصل پنحم سریال خانه کاغذی شامل ده قسمت خواهد بود.

این ده قسمت در دو تاریخ منتشر خواهند شد. پنج قسمت اول در تاریخ سه سپتامبر و پنج قسمت آخر در سوم دسامبر از طریق شبکه اینترنتی Netflix منتشر خواهند شد. در سریال خانه کاغذی شخصیت ها از چندین زاویه نشان داده میشوند تا تعصبات مخرب بینندگان را بشکنند و آنها را علاقه مند کنند.

شخصیت شرور سریال، پروفسور، به عنوان یک مرد منفعل کاریزماتیک تصور می‌شود که می‌تواند سارقان را ترغیب کند تا او را دنبال کنند و با مقاومت سارقان در برابر بانک‌های قدرتمند و توزیع نابرابر پول در جهان همدردی کنند.

در واقع سریال خانه کاغذی میزبان شخصیت‌های رنگارنگ و هوشمندانه است، آن‌ها پر از نقص و اعتقادات باورپذیری هستند که بعد اضافی به شخصیت‌ها می‌دهد که در بسیاری از سریال‌های دیگر وجود ندارد.

دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس چسبیده
دانلود فصل پنجم مانی هایست / فصل پنجم خانه کاغذی / فصل آخر سریال مانی هیست / دانلود فصل پنجم خانه کاغذی/ دانلود فصل پنجم سریال سرقت پول

فصل پنجم در شرایطی روایت می‌شود که بیش از ۱۰۰ ساعت از ورود سارقان به بانک اسپانیا می‌گذرد. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را نجات دهند اما کشته شدن یکی از اعضا لحظه تاریکی را برایشان رقم زده است.

آن‌ها همچنین محاصره شده و راهی برای خروج ندارند. پروفسور هم به اسارت آلیسیا درآمده و نمی‌تواند راهنمایی‌شان کند. بدین ترتیب، برای اولین بار خبری یک نقشه فرار نیست.

در حالی که شرایط نمی‌تواند از اینی که هست بدتر شود، مسئولان تصمیم می‌گیرند وظیفه مقابله با شخصیت‌های داستان را اینبار روی دوش‌های ارتش اسپانیا بگذارند. بدین ترتیب، چیزی که در ابتدا قرار بود یک سرقت باشد، حالا در آستانه تبدیل شدن به یک جنگ قرار دارد.

دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس چسبیده
دانلود فصل پنجم سریال خانه کاغذی بدون سانسور / دانلود فصل 5 money heist / دانلود فصل پنجم مانی هایست / دانلود فصل پنجم مانی هایست

پروفسور و گروه سارقانش حالا در حساس‌ترین برهه‌ی فعالیت آنارشیستی خود هستند. مشخص نیست حتی اگر پروفسور موفق شود راهی برای فراری دادن یارانش از داخل بانک پیدا کند، زندگی خوش و آرامی در انتظارشان خواهد بود یا خیر، خصوصا که حالا دیگر هویت همه‌ی آن‌ها برای عموم فاش شده است.

در ادامه لینک دانلود فصل آخر سریال سرقت پول را در اختیار شما می‌گذاریم و البته شما می‌توانید تریلر فصل پنجم مانی هایست در تکراتو مشاهده کنید. علاوه بر دانلود فصل پنجم مانی هیست ، برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید. برای دانلود فصل آخر سریال مانی هیست تا انتها همراه ما باشید.

دانلود فصل پنجم سریال خانه کاغذی بدون سانسور

دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس چسبیده / دانلود فصل پنجم سریال خانه کاغذی / دانلود فصل پنجم money heist
  • نام سریال: خانه کاغذی، سرقت پول، money heist ،La casa de papel
  • سازنده: آلکس پینا
  • فیلم‌برداری: میگه آموئدو
  • تدوین‌گران: داوید پله‌گرین، لوئیس میگل گونسالس بدمار، ورونیکا کالون، رائول مورا، رخینو ارناندس و راکل ماراکو
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: آلکس پینا، سونیا مارتینس، خسوس کولمنار، استر مارتینس لاباتو و ناچو مانوبنس
  • بازیگران:اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó) در نقش توکیو، آلوارو مورته (Álvaro Morte) در نقش پروفسور، استر آسبو (Esther Acebo) در نقش استکلهم، ایتزیار ایتونو (Itziar Ituño) در نقش لیسبون، هایمه لورنته (Jaime Lorente) در نقش دنور، رودریگو د لا سرنا (Rodrigo De la Serna) در نقش پالرمو، دارکو پریچ (Darko Peric) در نقش هلسینکی، هران (Herrán) در نقش ریو، پدرو آلنسو (Pedro Alonso) در نقش برلین
  • کشور سازنده: اسپانیا
  • زبان اصلی: اسپانیایی
  • شمار فصل‌ها: 5
  • شمار قسمت‌ها: 48
  • مکان‌های تولید: اسپانیا، ایتالیا، تایلند و پاناما
  • آهنگ آغاز: «زندگی‌ام جریان دارد» اثر سسیلیا کرول
  • آهنگسازان: مانل سانتی‌استبان و ایوان مارتینس لاکامارا

دانلود سریال خانه کاغذی فصل 5 قسمت 1 بدون سانسور از تلگرام

دانلود سریال خانه کاغذی فصل 5 قسمت 2 بدون سانسور از تلگرام

دانلود سریال خانه کاغذی فصل 5 قسمت 3 بدون سانسور از تلگرام

دانلود مانی هایست فصل پنجم قسمت چهارم بدون سانسور از تلگرام

دانلود سریال خانه کاغذی فصل 5 قسمت 5 بدون سانسور از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (13 نظر)

    میشه یکی لطف کنه بگه سانسور داره یا نه ؟

    پاسخ

    سلام میشه آیدیه لینک چنل تلگرامتونو بدین خاهش

    پاسخ

    figar_ir@
    لینک چنل داخل مطلب هم قرار دارد.

    پاسخ

    پس لینک کو

    پاسخ

    تو کانال تلگرامشون هست بیا ببین 😍😍

    پاسخ

    salam sansoor shodas ya na?

    پاسخ

    خسته نباشید بدون سانسور هست؟

    پاسخ

    سلام
    مگه امروز فصل ۵ پارت ۱ نیومده؟

    پاسخ

    سلام. بله اومده در کانال تلگرامی قرار دادیم.

    پاسخ

    درود .
    آقا پس کو لینک دانلود ؟؟؟

    پاسخ

    سلام و درود. به زودی قرار می‌دیم.

    پاسخ