;
coinex

دانلود رایگان قسمت 151 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

عشق مشروط یکی از پرطرفدارترین سریال کمدی عاشقانه است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 151 سریال عشق مشروط دوبله فارسی با ما همراه باشید.

در این سریال بازیگر معروف هانده ارچل که یکی از بهترین بازیگران زن است به ایفای نقش پرداخته است. این سریال زندگی دختر به نام ادا را روایت می‌کند که در زندگی با موانع و سختی‌های بسیاری روبه‌رو می‌شود.

در این سریال شما صحنه‌های کمدی بسیاری می‌بینید. اگر از طرفداران سریال‌های با ژانر کمدی عاشقانه هستید در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 151 سریال عشق مشروط دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 151 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده

در این مجموعه دیدنی بازیگران محبوبی همچون هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نوسندگی این داستان بر عهده عایشه اونرکوتلو بوده که یکی از بهترین و پرطرفدارترین نویسندگان سریال است. سریال عشق مشروط به کارگردانی  آلتان دونمز در سال 2020 ساخته شده است.

دانلود رایگان قسمت 151 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 151 / دانلود سریال Sen Cal Kapimi

این مجموعه دوست داشتنی زندگی ادا و سرکان را روایت می‌کند که  این دو شخصیت متضاد هم هستند. ادا دختری آزاد و شیطان است و بدون محدودیت هر کاری که دوست دارد را می کند. اما سرکان پسری حساس و در محدودیت است او هر کاری را مطالعه می‌کند و بعد انجام می‌دهد، در واقع باید گفت تمام زندگی‌اش بر روی اصول بوده است.

ادا در دوران کودکی مادر و پدر خود را طی یک حادثه دردناک از دست داده است و در حال حاضر با عمه‌اش زندگی می‌کند. او بسیار تلاش می‌کند که بتواند بورسه‌ای از کشور ایتالیا بگیرد و به یک معمار موفق تبدیل شود.

ولی این تلاش و زحمت توسط سرکان بولات بر باد می‌رود. نفرتی بزرگ در دل سرکان و ادا وجود دارد که بعد از مدتی به عشقی جذاب تبدیل می شود. در ادامه این سریال با وقایع دیدنی روبه‌رو می‌شوید که شما را به وجد می‌آورد. اگر از طرفدارن سریال‌های کمدی عاشقانه هستید دانلود این مجموعه را از دست ندهید.

دانلود رایگان قسمت 151 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 151 / دوبله فارسی عشق مشروط 151

شما می‌توانید در ادامه مطلب به لینک دانلود قسمت 151 دوبله تو درم را بزن دسترسی پیدا کنید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 151 سریال عشق مشروط دوبله فارسی همراه ما باشید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 148 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 149 سریال عشق مشروط دوبله فارسی 

دانلود رایگان قسمت 150 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 151

دانلود رایگان قسمت 151 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / سریال عشق مشروط با دوبله فارسی / دوبله فارسی عشق مشروط 151
  • نام سریال: Sen Çal Kapimi
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ترکیه 2020
  • روز پخش: چهارشنبه شب‌ها از شبکه Fox
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • نویسنده: عایشه اونرکوتلو
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان

دانلود عشق مشروط قسمت 151 با دوبله فارسی با کیفیت ۲۴۰p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 151 با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 151 سریال عشق مشروط دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر