;
coinex

دانلود رایگان قسمت 159 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor) دوبله فارسی

اگر از علاقمندان سریال‌هایی با ژانر دارم و پزشکی هستید، در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 159 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor) دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

سریال دکتر معجزه گر درباره زندگی پسری به نام علی است که به بیماری اوتیسم مبتلا است. پدر و مادر علی، او را  در دوران کودکی رها کردند و علی توسط استاد عادل بزرگ می‌شود.

در این سریال دیدنی بازیگران محبوبی همچون تانر اولمز، سینم اونسال، انور تونا به ایفای نقش پرداخته‌اند. اگر از طرفدارن سریال‌های دارم و پزشکی هستید در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 159 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor) دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 159 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor)

یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های علی پزشک شدن بود. او دوست داشت پزشک مغز و اعصاب شود تا بتواند افرادی که به بیماری او مبتلا هستند را درمان کند. از این رو علی سخت با زندگی‌اش جنگید تا بتواند به اهداف و آرزو‌هایش برسد.

علی با تلاش و زحمت‌های فراوان موفق شد با وجود بیماری‌اش به دانشگاه پزشکی برود و مدرک پپزشکی را کسب کند. حال او در یکی از بهترین بیمارستان‌ها شهر مشغول به کار است.

دانلود رایگان قسمت 159 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor) دوبله فارسی
دانلود سریال ترکی دکتر معجزه گر قسمت 159 / دانلود دوبله فارسی قسمت 159 سریال ترکی دکتر معجزه گر / دانلود سریال دکتر معجزه گر قسمت 159

علی با ورود به بیمارستان درحیات متوجه شد که دردها‌ و مشکلات‌اش پایان ندارد و در هر مرحله از زندگی‌اش با آن ‌ها روبه رو می شود. از آنجایی که علی رفتار مخصوص به خود را داشت و رفتارات‌ متفاوت‌تر از ما بقیه پزشکان از خود نشان می‌داد هیچ کدام از همکاران‌اش دوست نداشتن با او کار کنند و با حرکات و حرف‌های‌شان علی را بسیار آزار می‌دادند.

علی این رفتارات را فقط از همکاران‌اش نمی‌دید بلکه اکثر بیماران هم دوست نداشتن علی پزشک معالج‌شان باشد. علی با تمام این مشکلات دست و پنجه نرم کرد و توانست به یکی از بهترین پزشکان بیمارستان تبدیل شود و دستیار استاد فرمان شود.

کی دیگر از دستیاران دکتر فرمان نازلی بود. نازلی اولین کسی است که در بیمارستان با علی رفاقت می‌کند. اما این رفاقت و دوستی کم کم جای خود را به عشق می‌دهد و این زوج وارد رابطه عاشقانه می‌شوند؛ رابطه عاشقانه‌ای که سختی‌های زیادی را به همراه خود دارد.

حال در ادامه مطلب برای دانلود قسمت 159 سریال دکتر معجزه گر دوبله فارسی همراه تکراتو باشید. همینطور علاوه بر دانلود رایگان قسمت 159 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor) ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 157 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 158 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال Mucize Doktor قسمت 159

دانلود رایگان قسمت 159 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor)
دانلود دوبله فارسی قسمت 159 سریال ترکی دکتر معجزه گر / دانلود دوبله فارسی سریال دکتر معجزه گر قسمت 159 / دانلود سریال دکتر معجزه گر قسمت 159
  • نام سریال:دکتر معجزه گر (Mucize Doktor)
  • ستارگان: تانر اولمز، سینم اونسال، انور تونا
  • تعداد قسمت: ۶۴ قسمت (زبان اصلی)
  • تعداد فصل: ۲ فصل
  • ژانر: درام، پزشکی
  • موسیقی: آیتکین آتش

دانلود دوبله فارسی سریال دکتر معجزه گر قسمت 159 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود قسمت 159 سریال ترکی Mucize Doktor از تلگرام با کیفیت 480p

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 159 سریال دکتر معجزه گر (Mucize Doktor) دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر