;
coinex

تریلر و تاریخ پخش فصل چهارم کبرا کای (Cobra Kai)

به تازگی اولین تریلر و تاریخ پخش فصل چهارم کبرا کای (Cobra Kai) به وسیله‌ی کمپانی نتفلیکس به طور رسمی و عمومی منتشر شده است.

افزون بر این‌ که کمپانی نتفلیکس اولین تریلر رسمی از فصل چهارم سریال کبرا کای (Cobra Kai) را منتشر کرده است، تاریخ پخش آن را نیز اعلام نموده است.

تریلر و تاریخ پخش فصل چهارم کبرا کای

سریال کبرا کای توانسته است تا افسانه فیلم بچه کاراته‌ کار (Karate Kid) را برای هواداران قدیمی و جدید ادامه دهد. فصل چهارم این سریال جذاب و نوستالژیک قرار است در تاریخ 31 دسامبر سال 2021 میلادی بر سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

طی رویداد تودوم کمپانی نتفلیکس، افزون بر اعلام خبر تاریخ پخش فصل چهارم سریال کبرا کای، نخستین تریلر رسمی از آن هم پخش گردیده است.

تریلر و تاریخ پخش فصل چهارم کبرا کای

علاوه بر این، سریال کبرا کای به تازگی نامزد دریافت چهار جایزه امی برای فصل سوم خود گشته است که شامل بهترین سریال کمدی، بهترین بدلکاری، بهترین تدوین صدا برای سریال کمدی یا درام و بهترین میکس صدا برای سریال کمدی یا درام است.

بازیگران سریال کبرا کای شامل رالف ماچیو (Ralph Macchio) در نقش دنیل لاروسو، ویلیام زبکا (William Zabka) در نقش جانی لارنس، زولو ماریدوئنا (Xolo Maridueña) در نقش میگل دیاز، کورتنی هنگلر (Courtney Henggeler) در نقش آماندا لاروسو، مری موسر (Mary Mouser) در نقش سامانتا لاروسو، تنر بوچانان (Tanner Buchanan) در نقش روبی کین، جیکوب برترند (Jacob Bertrand) در نقش هاوک، مارتین کوو (Martin Cove) در نقش جان کریس، پیتون لیست (Peyton List) در نقش توری شواربر، ونسا روبیو (Vanessa Rubio) در نقش کارمن دیاز هستند.

دالاس دوپری یانگ (Dallas Dupree Young) و اوونا برایان (Oona O’Brien) از بازیگران حاضر در فصل چهارم سریال هستند. توماس ایان گریفیت (Thomas Ian Griffith) هم قرار است نقش تری سیلور از فیلم بچه کاراته‌کار بخش 3 (The Karate Kid Part III) را در این سریال بازآفرینی نماید.

سریال کبرا کای به وسیله‌ی کمپانی سونی تی‌وی ساخته شده است. این کمپانی در سالی که گذشت شماری از بهترین انیمیشن های 2022 را منتشر کرد. نویسندگی و ساخت این سریال را هم جاش هیلد (Josh Heald)، جان هورویتز (Jon Hurwitz) و هیدن اسکولسبرگ (Hayden Schlossberg) انجام می‌دهند. تریلر این سریال را از این لینک در یوتیوب ببینید.

در نهایت زمان پخش این سریال کی خواهد بود؟ فصل چهارم سریال کبرا کای قرار است در 31 دسامبر سال 2021 میلادی بر سرویس آنلاین نتفلیکس پخش گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ پخش فصل چهارم کبرا کای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر