;
coinex

رونمایی از گلکسی اف 42 فایوجی در کنسول گوگل پلی‌

سامسونگ، گلکسی اف 42 فایوجی را چند روز قبل از معرفی رسمی در کنسول گوگل پلی منتشر کرده است. حال باید منتظر رونمایی رسمی این گوشی باشیم.

براساس مشخصات کنسول گوگل پلی، این محصول همان گلکسی Wide5 با عنوانی جدید است که دارای نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است که در بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی وجود دارد.

گلکسی اف 42 فایوجی

گلکسی F42 5G مجهز به تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۰۰، یک نسخه ۸ گیگابایت رم و یا یک نسخه با رم ۶ گیگابایتی، اندروید ۱۱، صفحه نمایشی ۶.۶ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، دوربین سه‌گانه در پنل پشتی با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است.

سامسونگ خواهان این است که گلکسی F42 5G را در تاریخ ۷ مهرماه در هند رونمایی نماید. گویا این دستگاه تنها به وسیله‌ی Flipkart به فروش خواهد رسید و احتمالا در محدوده قیمتی مثل مدل قبلی یعنی گلکسی F41 با قیمتی ۱۹۶ دلار باشد.

گلکسی اف 42 فایوجی

علاوه بر این موبایل آینده سامسونگ از ۱۲ باند ۵G پشتیبانی می‌نماید و از مشخصات دیگر آن هم می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده درون دکمه پاور، پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده‌ها و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره نمود.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این موبایل می‌تواند انتظارها را برآورده کند و ویژگی‌هایی که گفته است را دارا خواهد بود و یا اینکه این موبایل برخلاف انتظارها عمل کرده و فاقد ویژگی‌هایی است که وعده داده و ضعیف تر از تصورات خواهد بود؟ به هر حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در نهایت در آینده‌ی بسیار نزدیک خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی اف 42 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر