;
coinex

لپ تاپ آنر مجیک بوک وی 14 رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

امروز کمپانی آنر رویدادی بزرگ را برگزار نمود که در آن لپ تاپ آنر مجیک بوک وی 14 رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت آن را در ادامه بررسی می کنیم.

در رویداد امروز کمپانی آنر، لپ تاپ آنر MagicBook V14 به عنوان یکی از اولین لپ تاپ‌های مجهز به ویندوز ١١ معرفی گردیده است.

لپ تاپ آنر مجیک بوک وی 14

مدتی پیش بود که آنر پوستری از مراسم ۴ مهر خود پخش نمود که عضو مهم این رویداد لپ تاپ‌های جدید این کمپانی به حساب می‌آمدند.

در نهایت، امروز در رویداد جدید آنر محصولاتی جذاب و مختلف رسما رونمایی شدند و سپس آنر مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ‌های جدید خود را در سایت چینی‌اش قرار داد. این لپ تاپ‌ها شامل دو نسخه از MagicBook V14، مجیک بوک ١۶ و مجیک بوک ١۶ پرو هستند.

لپ تاپ آنر مجیک بوک وی 14 رونمایی شد

اما ویژگی‌های مجیک بوک وی 14 چه هستند؟ این لپ تاپ به طور پیش فرض با ویندوز ١١ نسخه Home وارد بازار خواهد شد. آنر از اولین شرکت‌هایی به حساب می‌آید که ویندوز ١١ را به طور پیش فرض در لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کند که از مزایای همکاری آنر با مایکروسافت است.

این لپ تاپ مجهز به نمایشگری با قطر ١۴.٢ اینچی، پنلی از نوع LTPS IPS LCD، نسبت تصویر ٣:٢، وضوح ٢,۵٢٠×١,۶٨٠، قابلیت نمایش ١.٠٧ میلیارد رنگ، پشتیبانی ١٠٠ درصدی از گستره رنگی sRGB است. بیشینه نوری این نمایشگر، برابر با ۴٠٠ نیت، کنتراست آن ١,۵٠٠:١ است که با توجه به این پنل، قابل توجه است. این نمایشگر دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای فیلتر نور آبی است و رفرش ریتی ٩٠ هرتزی دارد که کم نظیر است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این لپ تاپ، ٩٠.۵ درصد است.

این لپ‌تاپ مجهز به ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X حافظه‌ای ۵١٢ گیگابایتی از نوع SSD، با قابلیت پشتیبانی از NFC، پردازنده مرکزیCore-i7 11390H ( در نسخه گران‌تر)، پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia GeForce MX450، باتری با ۶٠ وات ساعت ظرفیت و توان شارژر ۶۵ واتی، حسگر تشخیص اثر انگشت، وبکمی با قابلیت تشخیص چهره Windows Hello و توانایی ضبط فیلم‌های 2k ، درگاه Type-C، درگاه HDMI، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و بلوتوث نسخه ۵.١ و وای فای دو بانده است.

طبق گفته‌ی آنر این لپ تاپ طی نیم ساعت، با شارژر خود تا ۴۵ درصد شارژ می‌شود و زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این لپ تاپ، فقط ١.۵ ساعت است.

وزن و ضخامت این لپ تاپ، به ترتیب ١.۴٨ کیلوگرم و ١۵.٨ میلی متر است و دارای دو نسخه Episode Verison و independent Display Version می‌باشد. MagicBook V14، در سه نسخه سخت افزاری نیز عرضه خواهد شد که قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

  • نسخه Core-i5 با پردازنده گرافیکی Iris: قیمت ۶,١٩٩ یوانی معادل ٩۶٠ دلار آمریکا
  • نسخه Core-i5 با پردازنده گرافیکی GeForce MX450: قیمت ۶,٩٩٩ یوانی معادل ١,٠٨۴ دلار آمریکا
  • نسخه Core-i7 با پردازنده گرافیکی GeForce MX450: قیمت ٧,٩٩٩ یوانی معادل ١,٢٣٨ دلار آمریکا

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ آنر مجیک بوک وی 14 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر