;
coinex

مپ‌های جدید بازی هالو اینفینیتی ( Halo Infinite ) کشف شد

دنیای‌ ماینرها تصاویری جدید از نقشه‌هایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد مپ‌های جدید بازی هالو اینفینیتی ( Halo Infinite ) کشف شده است.

با وجود این‌ که چند ماه تا زمان عرضه بازی Halo Infinite در دسامبر سال جاری مانده است ولی همچنان اطلاعات جدیدی از بازی شوتر شخص اول 343 Industries منتشر می‌گردد.

مپ‌های جدید بازی هالو اینفینیتی

این آخر هفته دومین پیش‌ نمایش فنی بازی برگزار شد و فرصتی نو برای دیتا ماینرها ایجاد شد تا فایل‌های آن را بررسی نمایند و گویا بازی شامل سه نقشه جدید چندنفره می‌شود که تاکنون معرفی نگشته‌اند.

در حال حاضر معلوم نیست این نقشه‌های به وسیله‌ی چه کسی افشا منتشر شده ولی طبق گفته‌ها تصویر سه نقشه متفاوت را نشان می‌دهد که البته نام نقشه‌ها هم هنوز مفلوم نشده و اطلاعات بیشتری هم وجود ندارد.

مپ‌های جدید بازی هالو اینفینیتی

براساس گزارش‌های منتشر شده، تصویر اول نشان دهنده‌ی یک نقشه داخلی است که روی آن اسم Aquarius وجود دارد. نقشه دوم هم احتمالا شهر New Mombasa است که در Halo 3: ODST وجود داشت. آخرین تصویر هم به یک نقشه کاملا بیرونی مرتبط است که در آن برجک‌های ضد هوایی بزرگی وجود دارد.

این سه نقشه بدون اسم به لیست قابل توجه نقشه‌های حالت چند نفره بازی Halo Infinite افزوده خواهد شد که به زودی بازیکنان خواهند توانست در آن‌ها باهم بجنگند. نقشه‌هایی که تا الان برای بازی تایید گردیده شامل Bazaar، Behemoth، Fragmentation، Live Fire و Recharge خواهد شد که مکان‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر برای دستگاه‌های پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس انتشار خواهد یافت. ( البته اگر مانند بازی‌های دیگر این دو سال اخیر با تاخیر روبرو نگردد و سر موقع عرضه گردد )

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مپ‌های جدید بازی هالو اینفینیتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر