coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه بتا بازی هالو اینفنیتی (Halo Infinite) منتشر شد

طی هفته دوم فاز تازه‌ی بتای بازی Halo Infinite، نسخه بتا بازی هالو اینفنیتی (Halo Infinite) منتشر شد و کاربران خواهند توانست آن را تجربه کنند.

هفته پیش فاز تازه Tech Preview یا همان پیش‌نمایش فنی بخش چندنفره بازی Halo Infinite در اختیار کاربران اینسایدر ایکس باکس قرار گرفت. لازم به ذکر است که این دسترسی برای همه‌ی کاربران اینسایدر وجود نداشته است و تیم تولید کننده با دعوت‌نامه‌هایی، اشخاص مختلفی را برگزیده بود.

نسخه بتا بازی هالو اینفنیتی

البته لازم به ذکر است که هفته دوم این بتا، از ۹ مهر ماه یا همان یک اکتبر در اختیار همه‌ی کاربران ایکس باکس اینسایدر قرار گرفته است. به هر حال اگر جزو کاربران ایکس باکس اینسایدر هستید می توانید به بتا قسمت چندنفره هیلو اینفینیت دسترسی یابید و یا در صورتی که از اینسایدرها نیستید، فقط باید برنامه Xbox Insider Hub را از فروشگاه مایکروسافت دانلود نمایید و وارد آن شوید تا بتوانید بتای این بازی را تجربه نمایید.

نسخه بتا بازی هالو اینفنیتی (Halo Infinite)

اما جهت اطلاع شما علاقمندان عزیز لازم به ذکر است که زمان دقیق فعال بودن پیش‌نمایش فنی در هفته دوم به شرح زیر است:

  • جمعه ۹ مهر ماه: ساعت ۸:۳۰ شب تا ۰۰:۳۰ بامداد
  • شنبه ۱۰ مهر ماه: ۳:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ صبح – ساعت ۸:۳۰ شب تا ۰۰:۳۰ بامداد
  • یک‌شنبه ۱۱ مهر ماه: ۳:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ صبح – ساعت ۸:۳۰ شب تا ۰۰:۳۰ بامداد
  • دوشنبه ۱۲ مهر ماه: ۳:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ صبح

همچنین لازم است بدانید که در روز اول، فقط حالت Capture The Flag در دسترس وجود دارد و در روز دوم، حالت Total Control هم به بازی افزوده خواهد شد و در روز آخر، سه حالت CTF، TC و Slayer در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این‌ها لازم است بدانید که دیتاماینرها طی این دو هفته، اطلاعاتی از آیتم‌های تزئینی بازی را فهمیده‌اند که شامل Charm برای اسلحه و رنگ‌بندی و شکل‌های جدیدی برای لباس جنگی بازیکنان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه بتا بازی هالو اینفنیتی چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر