;
coinex

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 The First Solider مشخص شد

اسکوئر انیکس اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 The First Solider مشخص شد و در نوامبر منتشر و پیش ثبت نام آن از همین ماه انجام می‌شود.

با وجود این که چند روز پیش تریلر کامل بازی Final Fantasy 7: The First Solider انتشار یافته است ولی برای منتشر شدن آن هیچ بازه زمانی خاصی تعیین نگشته بود تا این که در حال حاضر حساب رسمی توییتر بازی زمان دقیق انتشار بازی Final Fantasy را برای طرفداران این بازی تعیین نموده است.

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 The First Solider

اسکوئر انیکس نیز در توییتر خود نوشت:

ما قصد داریم پیش‌ ثبت‌نام FINAL FANTASY VII THE FIRST SOLDIER را در ماه اکتبر آغاز کنیم و بازی را ماه آینده منتشر کنیم! برای اطلاع از آخرین اطلاعات رسمی بازی با صفحات ما در شبکه‌های اجتماعی همراه باشید.

در کنار این توییت، تصویری از سه شخصیت وجود دارد که به روستای کوچکی نگاه خواهند کرد که به احتمال زیاد Sector 7 است.

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 The First Solider

چند روز قبل نیز در رویداد توکیو گیم شو تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy 7: The First Soldier انتشار یافته بود که حتی بعضی از جزئیات بازی بتل رویال اسکوئر انیکس را در این تریلر نشان داده می‌شود.

در این تریلر انتشار یافته بعضی از شخصیت‌های اصلی بازی و مناطق مختلف بازی Final Fantasy 7 مثل کلیسای Sector 5 هم دیده خواهد شد. علاوه بر این در ادامه وجود برخی وسایل نقلیه نیز در این فیلم به چشم می‌خورد که به احتمال زیاد در اطراف نقشه بازی یافته خواهند شد. یکی دیگر از تمرکزهای تریلر نیز مرتبط با کلاس‌های بازی خواهد شد. از طرفی گویا نخستین کلاس بازی Warrior است و بازیکنان در ادامه خواهند توانست به Sorceror ارتقا بیابند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 The First Solider چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر