;
coinex

جزئیات گوشی iQOO Z5x لو رفت ؛ مشخصات فنی و قیمت

جزئیات گوشی iQOO Z5x لو رفت ؛ مشخصات فنی و قیمت آن نیز مشخص شد. احتمالا این موبایل در همین ماه جاری به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده در IMEI، جزئیات تلفن آینده Vivo با شماره مدل V2131A که احتمالا با نام تجاری iQOO Z5x عرضه می‌شود، این موبایل دارای تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ و فست شارژ ۴۴ واتی در جعبه، پانچ هولی در مرکز قسمت بالایی نمایشگر، اینترنت فایوجی، ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ است.

جزئیات گوشی iQOO Z5x لو رفت

با توجه به تراشه دیمنسیتی ۹۰۰، این موبایل در رده پایین تری نسبت به نسخه معمولی خود است. احتمالا این موبایل در چین عرضه خواهد شد ولی این که در سایر بازار ها مثل هند هم عرضه خواهد شد یا نه، معلوم نیست.

طبق گزارشات منتشر شده، گوشی ویوو با شماره مدل V2131A اخیرا تأییدیه 3C‌ چین را گرفته است. متاسفانه درمورد حجم باتری این دستگاه، هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

جزئیات گوشی iQOO Z5x لو رفت

حال باید دید آیا پانچ هولی در مرکز قسمت بالایی نمایشگر همان پنل ۶.۶۷ اینچی آی پی اس ۱۲۰ هرتزی است که در آیکو Z5 استفاده شده بود یا خیر؟ درباره‌ی دوربین این موبایل هم، اطلاعاتی پخش نشده است.

به هر حال این اطلاعات هنوز به طور رسمی تایید نشده‌اند و معلوم نیست چه اندازه صحیح باشد. به هر حال باید منتظر ماند و دید این موبایل با چه ویژگی‌هایی در نهایت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات گوشی iQOO Z5x لو رفت چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر