;
coinex

وان پلاس 10 پرو با بزرگنمایی 10 برابری رونمایی می‌شود

وان پلاس 10 پرو با بزرگنمایی 10 برابری رونمایی می‌شود ! طبق گزارشات منتشر شده، این سری پرچم‌دار قرار است اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی گردد.

وان پلاس می‌خواهد سری وان پلاس ۹ آر تی را در سه ماهه‌ی پایانی سال 2021 رونمایی نماید ولی دو پرچم‌دار اصلی این شرکت امسال معرفی نخواهد شد و در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌گردند.

وان پلاس 10 پرو با بزرگنمایی 10 برابری

طبق گزارشات منتشر شده، وان پلاس پرچم‌دار آینده‌‌ی خود، یعنی وان پلاس ۱۰ پرو را قرار است به زوم پریسکوپی مجهز نماید و اوایل ۲۰۲۲ آن را رونمایی کند.

طبق اطلاعات لو رفته، وان پلاس ۱۰ دارای حسگری با زوم اپتیکال ۵ برابر (از این نوع دوربین‌ها در سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز استفاده شده است)، حسگر دوربین تله‌فوتو با زوم حداکثر ۳ برابر است.

وان پلاس 10 پرو با بزرگنمایی 10 برابری

این موبایل برای ساخت حسگر تازه‌ی خود با هسل‌بلاد همکاری می‌کند. از سویی دیگر به احتمال زیاد وان پلاس و اوپو با هم ادغام خواهد شد. این دو شرکت تحت مالکیت BBK Electronics است که طبیعی است وان پلاس از بعضی از تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های اوپو استفاده نماید.

اوپو از دوربین پریسکوپ حتی برای سری میان‌رده رینو (Reno) هم استفاده می‌کند و فقط پرچم‌دارانش نیستند که از این امکانات استفاده می‌کنند . اوپو در اوایل امسال به طور اولیه مجهز به نسل بعدی دوربین خود فاصله کانونی قابل تنظیم ۸۵ میلی‌متر تا ۱۳۵ میلی‌متر است و به احتمال زیاد این تکنولوژی با اوپو Find X یا حتی با وان پلاس ۱۰ پرو معرفی خواهد شد.

سری وان پلاس ۱۰ به احتمال زیاد مثل نسل پیش طی سه مدل منتشر می‌شود: وان پلاس ۱۰، وان پلاس ۱۰ پرو، وان پلاس ۱۰ آر که دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس یا اسنپدراگون ۸۹۰ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص وان پلاس 10 پرو با بزرگنمایی 10 برابری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر