;
coinex

تاریخ رونمایی از بلک شارک 4 مشخص شد

تاریخ رونمایی از بلک شارک 4 مشخص شده است و شیائومی قرار است از سری جدید گوشی های گیمینگ خود رونمایی به عمل آورد. این خبر خوبی برای دوستداران گیم است.

بلک شارک از زیر مجموعه‌های شیائومی است که به دلیل عرضه محصولات گیمینگ، برندی شناخته شده برای گیمرها است و شاید دلیل فعالیت کم این برند نسبت به سایر برندهای شیائومی اختصاصی بودن آن باشد.

اخیراً تاریخ رونمایی محصول جدید شیائومی به نام بلک شارک 4 اس مشخص شده و کمتر از ده روز دیگر عرضه خواهد شد. تاریخ 21 مهر 1400 برای رونمایی شیائومی از بلک شارک 4 اس مشخص شده است.

تاریخ رونمایی از بلک شارک 4

شنیده حاکی از این است که کمپانی شیائومی قصد دارد محصولات بلک شارک 4 اس و بلک شارک 4 اس پرو را به عنوان نسخه ارتقا یافته دو مدل بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو روانه بازار کند. این کمپانی در اخبار منتشر شده فقط از عرضه بلک شارک 4 اس خبر داده و تاریخ عرضه این گوشی را 21 مهر سال جاری اعلام کرده است.

تاریخ رونمایی از بلک شارک 4

با این حال امکان دارد همزمان با عرضه این گوشی شاهد عرضه کردن بلک شارک 4 اس نیز باشیم. در تصاویر منتشر شده از بلک شارک 4 اس می‌توان دوربین اصلی سه گانه که به صورت افقی در پنل پشتی قرار دارد را مشاهده کرد اما به جز این مورد، جزئیات بیشتری از مشخصات فنی این گوشی در دسترس نیست.

همچنین اخباری مبنی بر مجهز بودن این گوشی به صفحه‌نمایش 144 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 888 پلاس است که از تراشه‌های قوی کوالکام محسوب می‌شود. این گوشی از شارژر سریع  120 واتی بهره می‌برد و از سه دوربین 64، 8 و5 مگاپیکسلی که در پنل پشتی قرار دارد تشکیل خواهد شد.

نسخه استاندارد این گوشی گیمینگ نیز دوربینی مانند بلک شارک پرو با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض دارد. احتمال عرضه این گوشی با مشخصات فوق وجود دارد ولی با وجود این که بلک شارک 4 از اسنپدراگون 870 استفاده می‌کرد احتمال استفاده از منبع قدرتمندتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از بلک شارک 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر