;
coinex

لپ تاپ ایسوس ویوو بوک 15 معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

کمپانی ایسوس از برندهای معتبری است که سال‌ها در زمینه تولید لپ تاپ فعالیت داشته است. امروز این کمپانی از لپ تاپ ایسوس ویوو بوک 15 رونمایی نموده است.

قطعا هنگام خرید لپ تاپ یکی از مهمترین گزینه‌های پیش روی شما لپ تاپ‌های ایسوس هستند. این کمپانی امسال محصولات جذابی را روانه بازار کرده است. این کمپانی امروز به صورت رسمی از لپ تاپ ویوو بوک 15 خود رونمایی کرد.

ایسوس هر ساله لپ تاپ‌های متنوعی را روانه بازار می‌کند و این بار این کمپانی ژاپنی از لپ تاپ جدید خود با نام ویوو بوک 15 در کشور ژاپن رونمایی کرد و قرار است طی هفته‌های آتی عرضه شود. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

لپ تاپ ایسوس ویوو بوک 15

این لپ تاپ که عضو جدیدی از خانواده vivo book است دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED بدون فلیکر و بیشینه نوری 600 نیت با کیفیت نمایشگر فول اچ دی است. ویوو بوک دارای گواهینامه TUV برای فیلتر نور آبی و گواهینامه pantone برای دقت رنگ بالاتر است.

وزن این لپ تاپ حدود 1.6 کیلوگرم و ضخامت آن 18.6 میلی‌متر است که از ویژگی‌های بارز این محصول به شمار می‌رود. شما می‌توانید این لپ تاپ را در چهار رنگ آبی، طوسی، نقره‌ای و آبی انتخاب کنید و از هفته آتی سفارش دهید.

لپ تاپ ایسوس ویوو بوک 15

پردازنده این لپ تاپ، نسل یازدهم core i7 است و دو نسخه cori5 1135 G7 و cori7 1165 G7  را داراست. این لپ تاپ جدید، ۸ گیگابایت رم و ۵١٢ گیگابایت حافظه از نوع اس اس دی دارد. عرضه این لپ تاپ با ویندوز ١٠ هوم یکی از نکات منفی آن است. اما قابل به روزرسانی به ویندوز ١١ است. این لپ تاپ، از نسخه وای فای 6 و بلوتوث نسخه 5 نیز پشتیبانی می‌کند.

در بخش درگاه‌ها، این کمپانی مواردی مانند دو درگاه تایپ سی، درگاه تایپ ای به همراه دو درگاه  USB 2.0 را قرار داده است. HDMI، میکروفون اختصاصی و درگاه کارت حافظه  microSDXC نیز در آن موجود هستند. نسخه cori7این لپ تاپ 99000 ین ژاپن معادل 890دلار قیمت دارد و در تمام نمایندگی‌های ایسوس قابل عرضه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ ایسوس ویوو بوک 15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر