;
coinex

طرح اینترنت هدیه به دانشجویان و دانش آموزان [+زمان و نحوه فعال سازی]

زمان ثبت نام در طرح اینترنت هدیه به دانشجویان و دانش آموزان امروز به پایان می رسد و قرار است که به مدت 6 ماه بر روی تلفن همراه اعتبار داشته باشد.

با شیوع ویروس مرگبار کوید‌ ۱۹ و خطرات این ویروس بسیاری از سازمان‌ها برای مدتی کوتاه تعطیل شدند ولی در این بین تنها تعلیم و تربیت بود که فضای جدیدی را تجربه کرد و وارد فضای مجازی شد.

در همین راستا وزارت ارتباطات جهت تسهیل آموزش و همچنین رفاه حال دانش آموزان، معلمان، طلاب و اساتید بسته‌های اینترنت هدیه به منظور شرکت در کلاس‌های آنلاین عرضه کردند. در ادامه همراه تکراتو باشید تا به جزئیات این طرح بپردازیم.

طرح اینترنت هدیه به دانشجویان و دانش آموزان

طبق گفته معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت این بسته اینترنت هدیه امروز خواهد بود. با توجه به طولانی شدن اپیدمی کوید ۱۹دولت در راستای تسهیل آموزش و رفاه حال دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید امتیازاتی نظیر اعطای اینترنت هدیه، رایگان کردن سامانه‌های آموزش آنلاین را برای این اقشار در نظر گرفته است.

این بسته‌های اینترنت رایگان از طریق ثبت نام در سامانه ictgifts.ir قابل استفاده است. حجم این بسته‌ها برای اساتید ۶۰ گیگ، معلمان ۴۰ گیگ و دانشجویان ۳۰ گیگ به صورت شش ماهه در نظر گرفته شده است.

طرح اینترنت هدیه به دانشجویان و دانش آموزان

طبق گفته‌های ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات آخرین مهلت ثبت نام در این طرح ساعت ۲۴ امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۰ است. در همین راستا تمامی افرادی که از ثبت نام در این طرح جا مانده‌اند می‌توانند تا پایان امروز با مراجعه به سامانه ictgifts.ir ثبت نام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام در این طرح کد ملی و شماره تلفن همراه فرد متقاضی هستند. توجه داشته باشید که شماره مورد نیاز در هنگام ثبت نام  باید تحت مالکیت فرد متقاضی بسته هدیه باشد. بنابراین در درج اطلاعات خود دقت کافی را به عمل آورید.

همچنین امکان شکایت برای کسانی که کد ملی آنها در سامانه وجود ندارد فراهم شده است و این افراد لازم است در صورت نبودن کد ملی خود در سامانه شکایت را ثبت کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند. پس از بررسی نهادهای مربوطه اگر واجد شرایط باشند بسته برای آنها فعال خواهد شد.

بنابراین در صورت نبودن کد ملی در سامانه قبل از اتمام زمان ثبت نام، ثبت نام خود را انجام دهید. به گفته ستار هاشمی فعال سازی بسته برای کسانی که روز اول ثبت نام کرده‌اند شروع شده است و در روزهای آتی تمامی متقاضیان این بسته را دریافت خواهند کرد. این بسته‌های اینترنت هدیه امکان استفاده بر روی گوشی تلفن همراه و تلفن ثابت (ADSL) را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح اینترنت هدیه به دانشجویان و دانش آموزان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    خیلی ممنون عالی‌است

    پاسخ

    خیلی‌خوب است‌ومن‌همیشه‌از‌این‌خرید‌می‌کنم

    پاسخ

    خیلی خوب ‌است

    پاسخ

    خیلی‌خوب است ‌ومن‌همیشه‌از‌اینجا‌میخرم

    پاسخ