;
coinex

صادرات ایران خودرو تارا به اروپا ؛ ماجرا چیست؟

دبیر انجمن خودروسازان ایران از صادرات ایران خودرو تارا به اروپا خبر داده و گفته است که تارا به عنوان اولین خودروی ایرانی به بازار اروپا صادر می‌شود.

طبق گفته‌های احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازی ایران، تارا، یکی از ماشین‌های ایران خودرو، با تایید رسمی و ایمارک بین‌المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده برای صادرشدن به اروپا آماده است.

تارا حاصل یک سال تلاش و هماهنگی تمام قسمت‌های مهم ایران خودرو و قطعه‌سازان است که حتی شرایط سخت تحریم هم نتوانست مانع پیشرفت آنها شود.

صادرات ایران خودرو تارا به اروپا

اخبار جدید حاکی از این است که ماشین تارا، محصول جدید ایران خودرو با کسب اعتبار ایمارک، می‌تواند در کشورهای اروپایی صادر گردد. نعمت بخش تارا را نتیجه‌ی نقطه عطفی در صنعت خودروسازی ایران می‌داند و از این مسئله به عنوان نمونه بارزی از خودباوری و خوداتکایی کارشناسان و مهندسان مجرب کشور یاد کرده است.

اخیرا نیز این اتومبیل تاییدیه‌های رسمی برای صدور به اروپا را دریافت کرده است. لازم به ذکر است که این خودرو با تایید رسمی و ایمارک بین‌المللی استاندارد عابر پیاده برای حضور در بازارهای اروپایی آماده است تا بتواند از اعتبار صنعت خودرو ایران دفاع کند.

تارا از تست‌هایی همچون تصادف جاده‌ای، ایمنی عابر پیاده و میزان آلایندگی که از جمله استانداردهای سخت‌گیرانه ایمارک است، با موفقیت عبور کرده است. احمد نعمت بخش در ادامه گفته‌های خود به عرضه تارا اتوماتیک به بازار طی هفته‌های آینده اشاره کرد و گفت:

از آنجایی که تارا دنده‌ای به موقع به مشتریان عرضه شده و استقبال آنها را به همراه داشت، ایران خودرو قصد دارد مدل اتوماتیک این سدان جدید را نیز برای تکمیل سبد محصولات خود و پاسخ به نیاز مشتریان به بازار عرضه کند.

طبق اعلام دبیر انجمن خودروسازان ایران، تارا به عنوان جدیدترین محصول تمام ایرانی نسبت به سایر رقبای خود از قوای محرکه و ایمنی سطح بالایی برخوردار است و با توجه به آزمایش‌های مختلف، این خودرو تا چندین سال می‌تواند در بازار ایران حضور موفقی را تجربه کند.

احمد نعمت بخش با لوکس توصیف کردن تارا اتوماتیک ادعا کرده که این سدان برای سرنشینان ایمنی، راحتی و آرامش را به همراه دارد و با چنین قابلیتی می‌تواند در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. از این رو ایران خودرو باید روی صادرات این محصول تمرکز کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص صادرات ایران خودرو تارا به اروپا چیست؟ به نظر شما این خودروها می‌توانند در کشورهای اروپایی فروش خوبی داشته باشند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ایران خودرو با لگوو اسم های دیگه ای ماشین صادرات می کنه واقعا که

    پاسخ

    هر وقت ایران خودرو با لگو و اسم خودش ماشیناشو صادر کرد میگیم افرین
    اما ایران خودرو رویی که با لگو و اسم خودرو سازی دیگر ماشین صادرات می کند چه فایده

    پاسخ