;
coinex

تیزر جدیدی از پارت دوم فصل پنجم مانی هایست (Money Heist) منتشر شد

مانی هایست یکی از بهترین سریال‌های اسپانیایی بوده از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. چندی پیش متوجه شدیم تیزر جدیدی از پارت دوم فصل پنجم مانی هایست منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید. 

سریال سرقت پول یک سریال اسپانیایی است که از آغاز انتشار تاکنون طرفداران بیشماری در سراسر دنیا پیدا کرده است. این سریال ماجرای 2 سرقت بزرگ به رهبری شخصی به نام پروفسور را به تصویر می‌کشد.

مانی هایست یکی از موفق‌ترین سریال‌های نتفیلیکس بوده که به واسطه شرکت‌های مختلف را به حوزه استریم محتوایی جذب شده است. در ادامه تیزر جدیدی از پارت دوم فصل پنجم مانی هایست را در اختیار شما می‌گذاریم.

تیزر جدیدی از پارت دوم فصل پنجم مانی هایست

مانی هایست یکی از پرطرفدارن ترین سریال‌های اسپانیایی بوده که در چند فصل طراحی شده است. این سریال دیدنی یکی از پر بازدیدترین سریال‌های نتفیلکس است که نقش بسزایی در موفقیت تعداد قابل توجهی از سریال‌های شاخص داشته است. برای مثال، می‌توان به Breaking Bad اشاره کرد که در پی انتشار در نتفلیکس شهرت زیادی را کسب کرد و در مرکز توجه علاقه‌مندان به سریال قرار گرفت.

همچنین مورد بعدی La casa de papel بوده که در میان کاربران انگلیسی زبان تحت عنوان Money Heist شناخته می‌شود. این سریال داستان سرقت پول مردی مرموز را روایت می‌کند که تحت عنوان پروفسور شناخته می‌شود.

او تعدادی از تبهکاران را دور هم جمع کرده و به واسطه آن‌ها برنامه‌های خود برای رقم زدن بزرگترین سرقت‌های جهان را به حقیقت تبدیل می‌کند. اعضای گروه دارای نام‌های مستعاری هستند که از شهرهای بزرگ مانند توکیو، برلین، لیسبون و ریو گرفته شده است. علاوه بر این، همه آن‌ها ماسکی را به صورت می‌زنند که بر اساس یک هنرمند اسپانیایی به نام سالوادور دالی طراحی شده است.

چندی پیشدر اکانت تنفیلکس ویدیویی را به اشتراک گذاشت که زمان انتشار تریلر فصل پنجم سریال سرقت پول را فاش می‌کند. این ویدیو 40 ثانیه زمان داشته و پروفسور را با چهره‌ای مملو از ترس، اضطراب و استرس نشان می‌دهد؛ اتفاقی که به ندرت رخ می‌دهد زیرا او برای همه چیز برنامه دارد.

تیزر جدیدی از پارت دوم فصل پنجم مانی هایست ( Money Heist)
تیزر جدید مانی هایست / فصل پنجم مانی هایست / تیزر جدیدی از پارت دوم فصل پنجم مانی هایست (Money Heist)

در ادامه این ویدیوی جذاب گردن پروسفر را می‌بینید که به زنجیر بسته شده است، درست آن طرف دستان آلیسا سیرا قرار دارد. در صورتی که حافظه‌تان یاری نمی‌کند، باید بگوییم افسر پلیس اسپانیایی به طریقی توانسته مخفی گاه مغز متفکر سرقت‌ها را یافته و او را به اسارت دربیاورد، موضوعی که اعضای گروه و نه حتی پروفسور پیش‌بینی‌اش نمی‌کردند.

به گفته تجزیه تحلیلان فصل پنجم فصل پایانی سرقت پول بود و داستان سرقت از یک بانک اسپانیایی را روایت می‌کند. شخصیت های اصلی وارد بانک شده، شمش‌ها را به دست آورده و از همه مهم‌تر لیسبون را از زندان فراری داده‌اند اما پروفسور به اسارت در آمده و ارتش به سوی بانک در حرکت بوده و قصد دارد مسئولیت مقابله را برعهده بگیرد.

بدین ترتیب، شخصیت‌های اصلی در مخمصه‌ای گرفتار شده‌اند که ظاهرا راه فراری برایشان باقی نگذاشته است. به خصوص این که شمش‌های طلا وزن بالایی داشته و جابجایی‌شان بسیار سخت است.

برای تماشای تیزر پارت فصل پنجم Money Heist در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر جدیدی از پارت دوم فصل پنجم مانی هایست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر