;
coinex

پخش سریال قبله عالم متوقف شد

پخش سریال قبله عالم متوقف شد . فیلیمو در بیانیه‌ای اعلام کرد که پخش این سریال پرطرفدار بعد از 7 قسمت به طور کامل متوقف می‌شود. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

متاسفانه پخش قبله عالم، سریال پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بعد از 7 قسمت به طور کامل متوقف می‌شود. این سریال را حامد محمدی کارگردانی کرده، اتفاق‌های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار به تصویر کشیده است.

اما این سریال از همان ابتدای پخش با سانسور و اصلاحیه‌های زیادی مواجه شد. این موضوع سبب شد تا حامد محمدی از اصلاحیه‌ها و سانسورهای اعمال شده روی این سریال خسته شده‌ و به نشانه اعتراض تیتراژ ابتدایی و انتهایی را از سریال حذف کند. اما حال پخش این سریال بعد از 7 قسمت به طور کامل متوقف می‌شود.

پخش سریال قبله عالم متوقف شد

فیلیمو رسما در بیانیه‌ای اعلام کرد که بخش عمده‌ای از قبله عالم به دلیل ممیزی‌های فراوان سریال حذف شده و این مهم سبب شده پیوستگی سریال از بین برود. این VOD در ادامه گفته است:

علیرغم ضرر مالی فیلیمو، به احترام وقت و هزینه‌ای که شما مخاطبان برای دیدن سریال‌های فیلیمو اختصاص داده‌اید، سریال‌هایی که در برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشتند، از مهر و آبان پخش و اطلاع‌رسانی خواهند شد.

از طرفی حامد محمدی باور دارد چیزی که از این سریال روی سرویس فیلیمو پخش می‌شود، اثر ساخته شده او نیست. لازم به ذکر است پخش قسمت پنجم این سریال نیز با دردسرهای زیادی مواجه شد.

پخش سریال قبله عالم متوقف شد
پخش سریال قبله عالم متوقف شد

قبله عالم سریالی طنز  و تاریخی است که داستان ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم را بیان می‌کند. وی در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.

حامد کمیلی، شقایق دهقان، هادی کاظمی، مارین ون هولک، سوگل خلیق، سام درخشانی، اردشیر رستمی، پژمان بازغی، سروش صحت و سمانه پاکدل از جمله بازیگران سریال قبله عالم هستند.

حامد محمدی پیش از این سریال، تجربه نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های سینمایی اکسیدان، چهار انگشت و نویسندگی فیلم‌های طلا و مس و حوض نقاشی را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص متوقف شدن پخش قبله عالم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر