;
coinex

ثبت نام 3 میلیون نفر برای اینترنت رایگان آموزش مجازی

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات از ثبت نام 3 میلیون نفر برای اینترنت رایگان آموزش مجازی خبر داد. برای اطلاع از جزئیات، با ما باشید.

به گفته معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات کشور، حدود 3 میلیون نفر برای اینترنت رایگان آموزش مجازی ثبت نام نموده که نزدیک به 2 میلیون آنها را دانشجویان تشکیل می‌دهند و علاوه بر دانشجویان، ۸۵۰ هزار معلم و ۱۲۰ هزار استاد دانشگاه و حوزه نیز این بسته را دریافت کردند.

ثبت نام 3 میلیون نفر برای اینترنت رایگان آموزش مجازی

پس از شروع سال تحصیلی جدید و بهتر نشدن اوضاع بیماری در کشور و دنباله‌دار شدن آموزش مجازی، تصمیم بر این شد تا اینترنت هدیه‌ای برای اساتید دانشگاه و حوزه، معلمان، دانشجویان و طلاب در نظر گرفته شود.

پس از آن این اقشار جامعه برای دریافت اینترنت در سامانه ثبت نام کرده و حال بسته‌های اینترنت برای آنها فعال شده است و آن دسته از افراد که ثبت نام خود را تکمیل کرده و هنوز بسته خود را دریافت نکرده‌اند، به زودی اقدامات فنی لازم جهت فعال‌سازی بسته‌ها برای آن‌ها صورت می‌پذیرد.

ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات کشور، گفته است:

حدود دو میلیون شماره مربوط به دانشجویان و طلاب، حدود ۸۵۰ هزار شماره مربوط به معلمان و حدود ۱۲۰ هزار شماره مربوط به اساتید دانشگاه و حوزه در اختیار اپراتورها قرار گرفته و فرایند فعال‌سازی بسته‌ها توسط اپراتورها نیز از هفته گذشته آغاز شده و در حال تکمیل است.

ثبت نام 3 میلیون نفر برای اینترنت رایگان آموزش مجازی

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرده بود که با توجه به احتمال تکمیل نبودن اطلاعات دانشجویان جدیدالورورد، اطلاعات این دسته از افراد نیز به نهادهای متولی ارسال شده است تا پس از اخذ تاییدیه، بسته هدیه اینترنت به این گروه نیز داده شود.

هاشمی در ادامه به درخواست‌های واصله جهت اختصاص بسته هدیه برای دانشجویان و طلاب اتباع غیرایرانی یا زیر ۱۸ سال که فاقد سیم‌کارت به نام خود هستند اشاره کرد و گفت:

پیگیری‌های لازم جهت دریافت اطلاعات این دو گروه نیز در حال انجام است و به محض دریافت اطلاعات از نهادهای متولی، اقدامات فنی لازم جهت اختصاص بسته اینترنت هدیه برای آن‌ها نیز انجام خواهد شد.

شایان ذکر است پس از شیوع کرونا در کشور، دولت تصمیم گرفت برای حفظ سلامتی دانش آموزان و دانش جویان کشور، آموزش‌ها به صورت مجازی صورت بگیرد و حال برای ایجاد اندکی رفاه برای این قشر، تسهیلاتی را برای آنها فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ثبت نام 3 میلیون نفر برای اینترنت رایگان آموزش مجازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر