;
coinex

نخستین تریلر فیلم ترسناک The Black Phone منتشر شد

نخستین تریلر فیلم ترسناک The Black Phone منتشر شده است و خبر از فیلمی ترسناک و دلهره آور می دهد. این فیلم به کارگردانی اسکات دریکسون ساخته شده است.

اولین تریلر رسمی فیلم The Black Phone توسط یونیورسال منتشر شد. این فیلم در ژانر ترسناک و کارگردان آن نیز اسکات دریکسون است. نقش اول این فیلم ترسناک ایتن هاوک خواهد بود.

یونیورسال از انتشار اولین تریلر فیلم ترسناک بلک فون خبر داد. تولید این فیلم بر عهده دو کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس بوده است و به تازگی در جشنواره فانتستیک فِست به نمایش درآمده است. در ادامه برای تماشای تریلر همراه ما باشید.

نخستین تریلر فیلم ترسناک The Black Phone

تریلر رسمی فیلم بلک فون یا تلفن سیاه توسط کمپانی سازنده آن منتشر شد. در این تریلر شاهد هنرنمایی ایتن هاوک در نقش یک قاتل زنجیره‌ای هستیم. تریلر منتشر شده نشان می‌دهد که با یک فیلم ترسناک و دلهره‌آور رو به روییم.

نخستین تریلر فیلم ترسناک The Black Phone

داستان فیلم بلک فون روایتگر یک قربانی جدید به نام فینی شاو است. قاتل زنجیره‌ای، ایتن هاوک، او را در زیرزمینی حبس کرده و با خون قربانیان قبلی‌اش آن را پوشانده است. فینی شاو در واقع پنجمین قربانی ایتن هاوک است.

در این زیرزمینی متروک، قاتل زنجیره‌ای تلفنی دارد که قطع است اما به طرز عیجیبی هر شب مردگان به آن زنگ می‌زنند. تا همینجای کار با عمق ترسناکی فیلم مواجه می‌شویم و بهتر آن است منتظر اکران فیلم بمانیم.

اسکات دریکسون کارگردان این فیلم است. این کارگردان توانا تاکنون فیلم‌های زیادی ساخته که از جمله آنها می‌توان به شوم، دکتر استرنج و جن گیر اشاره کرد. این اثر یک اقتباس از رمان تلفن سیاه نوشته جو هیل است.

فیلم بلک فون یا تلفن سیاه قرار است که در تاریخ 15 بهمن 1400 اکران شود. این فیلم به تازگی برای منتقدان نمایش داده شده و امتیازات و نقدهای مثبتی دریافت نموده است.

برای تماشای تریلر فیلم The Black Phone در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نخستین تریلر فیلم ترسناک The Black Phone چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر