;
coinex

رندرهای مک بوک ایر 2022 (Macbook Air) منتشر شد

رندرهای مک بوک ایر 2022 نشان می دهند که طراحی این مک بوک برخلاف مک بوک پرو خواهد بود. اپل قرار است که تغییرات جدی و اساسی برای این محصول داشته باشد.

یکی از فعالان و افشاگران دنیای فناوری و به ویژه محصولات اپل از طراحی جدید مک بوک ایر 2022 صحبت کرده است. به گفته او در این لپ تاپ شاهد شاسی باریک و حاشیه‌های سفید نمایشگر هستیم. همچنین قرار است که ناچ برای مخفی سازی دوربین فیس تایم و پورت مگ سیف تعبیه شود.

جان پراسر که یکی از افشاگران معروف اپل است طی صحبت‌های اخیر خود اعلام کرده است که قرار است این مک بوک در 2022 عرضه شود و به همین مناسبت به تغییرات احتمالی آن پرداخته است. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

رندرهای مک بوک ایر 2022

مطابق گفته‌های منابع موثق، اپل قصد دارد در نسل جدید مک بوک خود بازنگری اساسی و جدی داشته باشد. از جمله مهمترین و جنجالی ترین تغییرات این مک بوک می‌تواند حاشیه‌های سفید و ناچ آن باشد.

رندرهای مک بوک ایر 2022

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند که اپل همچنان به سبکی و نازکی این محصول اهمیت داده و آن را حفظ کرده است. به نظر می‌رسد ضخامت این دستگاه در تمامی جهات یکسان خواهد بود. البته اپل از زمان طراحی این مک بوک‌ها سیاست شاسی ضخیم‌تر در عقب و نازک‌تر در جلو را ارائه نموده است.

ظاهرا مک وک ایر مجهز به فریم تختی خواهد شد و از درگاه مگ سیف و تایپ سی و تاندربولت 4 بهره خواهد گرفت. در سمت دیگر این دستگاه نیز یک پورت تاندربولت 4 دیگر به همراه جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای مک بوک ایر 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر