;
coinex

فیلم کوتاه کپسول به اسکار 2022 معرفی شد

چندی پیش متوجه شدیم فیلم کوتاه کپسول به اسکار 2022 معرفی شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر فیلم کپسول با تکراتو همراه باشید.

فیلم کپسول یکی از بهترین فیلم‌های امیر پذیرفته است. امیر پدیرفته فعالیت سینمایی خود را با نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مستند دلندروا و فیلم کوتاه داستانی کپسول آغاز کرده است.

طبق گزارشات به دست رسیده این فیلم دیدنی موفق به دریافت جایزه بزرگ سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شده و همچنین به عنوان نماینده ایران به اسکار معرفی شده است.

فیلم کوتاه کپسول

همانطور که کمی قبل گفتیم این محصول دیدنی توسط امیر پذیرفته کارگردانی شده است. وی فعالیت سینمایی خود را با بازی در سریال افسانه هزارپایان در حوزه تلویزیون آغاز کرد.

همچنین وی تهیه کنندگی و کارگردانی مستند دلندروا بر عهده گرفت و توانست تاکنون عنوان منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان (سروناز) را از آن خود کرده است.

فیلم کوتاه داستان کپسول با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان و با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آماده نمایش شده است.

طبق اخبار به دست رسیده امیر پذیرفته کارگردان و نویسنده فیلم از تولید و آماده سازی این اثر خبر داد و گفت: فیلم کپسول روایت تلاش و تکاپوی پسر بچه ای برای تحقق رویای کودکی اش است.

فیلم کوتاه کپسول به اسکار 2022 معرفی شد
فیلم کوتاه کپسول / جشنواره فیلم کوتاه / نتایج سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران / فیلم کپسول

همچنین وی در یکی از مصاحبه‌های خود گفت مدیریت فیلمبرداری کپسول بر عهده داوود محمدی بوده و در روستاهای داوران و دره جوز از توابع رفسنجان تصویربرداری شده است.

پذیرفته همچنین از نقش آفرینی بابک نوری، ندا حسینی و میلاد ترقی خواه در فیلم کپسول خبر داد و افزود: مراحل فنی و تدوین فیلم بلافاصله پس از اتمام فیلمبرداری، در تهران به اتمام رسیده و به زودی با حضور علاقمندان و هنرمندان در رفسنجان اکران خواهد شد.

همانطور که کمی قبل گفتیم این فیلم دیدنی در مراسم سی و هشتمین جشنواره به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های کوتاه انتختاب شده است و قرار است محصول به  اسکار 2022 معرفی شود.

همچنین لازم به ذکر است مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران شامگاه یکشنبه ۲ آبان ماه در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران (ایران مال) در کنار عوامل بزرگ سینما برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم کپسول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر