;
coinex

تریلر و جزئیات جدیدی از فیلم Home Sweet Home Alone منتشر شد

سرانجام پس از مدت ها انتظار، تریلر و جزئیات جدیدی از فیلم Home Sweet Home Alone منتشر شده است که نشان می دهد به زودی و در همین ماه پخش خواهد شد.

کمپانی دیزنی به تازگی از تریلر فیلم Home Sweet Home Alone رونمایی نموده است. این فیلم در واقع نسخه بازسازی شده سری فیلم‌های کمدی تنها در خانه است.

اگر مجموعه جالب و خنده دار «تنها در خانه» را تماشا کرده باشید می‌دانید که این فیلم بسیار جالب است و صحنه‌های خنده دار زیادی نیز دارد. تریلر جدید این فیلم قرار است تمام تمرکز خودش را روی شخصیت‌های منفی این فیلم بگذارد.

تریلر و جزئیات جدیدی از فیلم Home Sweet Home Alone

پم فریتزوسکی به همراه جف فریتزوسکی زوج تبهکاری هستند که بسیار شبیه به دو شخصیت قسمت‌های اول و دوم این مجموعه هستند. ظاهرا این زوج جوان با خیال اینکه می‌توانند به خانه دیگران بروند و اموال و وسایل آنها را غارت کنند، پا به خانه‌ای می‌گذارند که آنها را پشیمان می‌کند.

تریلر و جزئیات جدیدی از فیلم Home Sweet Home Alone

این زوج مثل دیگر قسمت‌های قیلم تنها در خانه فکر می‌کنند که خانه مد نظرشان خالی از سکنه است و آنها برای تعطیلات به سفر رفته‌اند اما پس از ورود به خانه با صحنه‌ای مواجه می‌شوند که تمام اتفاقات داستان را شکل می‌دهد.

مکس که شخصیت اصلی این فیلم است در برابر این سارقان ساده لوح و ابله می‌ایستد و تلاش خود را می‌کند نقشه‌های آنها را نقشه بر آب کند. ماجراهای پس از آن واقعا خنده دار و جذاب خواهند بود. آرچی یتس، بازیگر نقش مکس است.

در تریلر این فیلم با تله‌های عحیب و غریبی رو به رو می‌شویم که بر جذابیت آن می‌افزایند. قسمت جدید این فرنچایز مشابهت‌های زیادی با سایر قسمت‌ها دارد. در ادامه می‌توانید تریلر این فیلم را ببینید. این فیلم قرار است در 21 آبان ماه منتشر شود.

برای تماشای تریلر فیلم Home Sweet Home Alone در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و جزئیات جدیدی از فیلم Home Sweet Home Alone چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر