;
coinex

تریلر بازی فورزا هوریزون (Forza Horizon 5) منتشر شد

پیش از عرضه رسمی بازی، سازندگان بازی فورزا هوریزون به انتشار تریلر بازی فورزا هوریزون پرداختند تا صحنه های جالبی را پیش از بازی اصلی شاهد باشیم.

پیش از عرضه بازی به صورت همگانی، سازندگان بازی فورزان هوریزون، تریلر روز عرضه آن را منشر نمودند. دلیل این کار این است که برخی از کاربران زودتر از دیگران و با خرید نسخه پرمیوم آن می‌توانند هم اکنون به تجربه بازی بپردازند.

همان‌طور که گفتیم همین الان کاربران نسخه پرمیوم بازی فورزا هوریزون می‌توانند به مدد خرید نسخه 100 دلاری بازی، پیش از دیگران به تجربه آن بپردازند. این بازی از جمله محبوب‌ترین ریسینگ‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی است.

تریلر بازی فورزا هوریزون

تریلر روز عرضه بازی فورزا هوریزون پیش از عرضه رسمی بازی منتشر شد. این بازی طی روزهای اخیر، امتیازات خوبی دریافت کرده است و امتیاز 91 از 100 منتقدان، نشان می‌دهد که با بازی فوق العاده‌ای رو به رو خواهیم شد.

تریلر بازی فورزا هوریزون

همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، کاربرانی که نسخه پرمیوم را خریده باشند، می‌توانند چهل روز زودتر از دیگران به بازی بپردازند و حالا از امروز این دسته از بازیکنان قادر هستند که آن را تجربه کنند.

دیگر خریداران این بازی نیز می‌توانند از روز 18 آبان ماه 1400 به تجربه بازی بپردازند. دو نسخه دیگر این بازی به ترتیب 60 دلار و 80 دلار است. در این بازی شاهد مسابقاتی مانند آفرود، خیابانی، کراس کانتری و شوکیس های مختلف است. همچنین تنوع ماشین‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که تجربه بهتری در طول بازی به دست آورید.

برای تماشای تریلر بازی Forza Horizon 5 در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر بازی فورزا هوریزون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر