نسخه پی سی بازی خدای جنگ منتشر شده است و حالا می خواهیم بدانیم که فناوری FRS در نسخه PC بازی خدای جنگ چیست؟ در ادامه به توضیح این موضوع می پردازیم.
پیشتر خواندیم که قرار است بازی خدای جنگ، که دنباله بازی خدای جنگ 3 با مکان و زمان دیگری است، روی پی سی عرضه شود. این خبر خوبی برای کسانی بود که به علت انحصاری بودن این بازی نمیتوانستند از تجربه آن لذت ببرند.
چیز زیادی تا عرضه بازی خدای جنگ روی PC نمانده و ظاهرا دو ماه دیگر مانده است. حالا خبری منتشر شده که نشان میدهد این بازی از فناوری FRS پشتیبانی میکند. FRS در واقع همان فناوری افزایش نرخ فریم است. سونی برنامههای جذاب و بزرگی برای حضور خود در بازار پی سی گیمینگ دارد و اولین گامهای خود را در این مسیر محکم بر میدارد.
فناوری FRS در نسخه PC بازی خدای جنگ
پیشتر و هنگام معرفی بازی برای PC، سونی اعلام کرد که خدای جنگ از فناوری DLSS و رفلکس انویدیا بهره میبرد. این دو فناوری برای افزایش نرخ فریم به کار گرفته میشد اما برای استفاده از آن باید حتما کارت گرافیک RTX را داشته باشید اما اگر آن را ندارید، میتوانید از روش دیگری استفاده کنید.
حالا کمپانی AMD در وبسایت رسمی خود نام چند بازی را که از فناوری مذکور بهره میبرند، لیست کرده است که نام خدای جنگ نیز در بین آنها دیده میشود. اما FRS چیست و چه کاربردی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به شرح آن بپردازیم.
فناوری FRS در واقع رندرسازی بازی را با وضوح کمتری انجام میدهد اما در عوض با یک الگوریتم خاص، وضوح را آپ اسکیل میکند. چنین تکنیکی فریم ریت یا نرخ فریم را به طور فزایندهای افزایش میدهد. البته فناوری رفلکس انویدیا همین کار را انجام میدهد. خدای جنگ قرار است در تاریخ 24 دی ماه روی پی سی در دسترس قرار گیرد.
بیشتر بخوانید:
- بهترین بازی های استراتژیک 2021
- بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021
- بهترین بازی های PS4 در سال 2021
- بهترین بازی های اندرویدی 2021
- بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021
- بهترین بازی های اکشن اندروید 2021
نظر شما در خصوص فناوری FRS در نسخه PC بازی خدای جنگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنتها با تکراتو در میان بگذارید.