;
coinex

گلکسی واچ 4 نسخه گلف ادیشن (PXG Golf Edition) معرفی شد

سامسونگ به تازگی از گلکسی واچ 4 نسخه گلف ادیشن رونمایی نموده است و باید دید که چه ویژگی ها و قابلیت های جدیدی در این نسخه وجود دارد.

شنیده‌ها حاکی از این است که سامسونگ در حال فروش نسخه گلکسی واچ 4 گلف ادیشن با قیمت 505 دلاری است و البته نسخه 44 میلی‌متری آن را با برچسب قیمتی 530 دلاری عرضه می‌کند.

حدود دو ماه پیش بود که کره‌ای‌ها از نسخه ادیشن گلکسی واچ 4 رونمایی کرد و حالا نسخه ویژه‌ای از این ساعت را برای طرفداران گلف رونمایی نموده است. برخی منابع مدعی‌اند که سامسونگ در ساخت این نسخه ادیشن ویژه با کمپانی معروف گلف یعنی PXG همکاری کرده است.

گلکسی واچ 4 نسخه گلف ادیشن

همان‌طور که گفتیم سامسونگ نسخه ادیشن گلف خود را رونمایی کرده است و قرار است که این پوشیدنی در تاریخ 20 آبان ماه سال جاری روانه بازار شود. این محصول به همراه یک کیف پول چرم طبیعی به دست مشتریان خواهد رسید. جنس چرم این کیف 100 درصد طبیعی است و نشان گلف PXG نیز در مرکز آن دیده می‌شود.

گلکسی واچ 4 نسخه گلف ادیشن

بند ساعت نیز از چرم درست شده است و برای راحتی کاربران یک بندی یدک سیلیکونی در جعبه طراحی شده است که برای تمرین مفید است. در بطن این ساعت هوشمند شاهد حضور اسمارت کدی هستیم. این برنامه فاصله دقیق را اندازه گیری می‌کند و 40 هزار زمین گلف در سراسر جهان را پشتیبانی می‌کند.

این ساعت در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. اولین نسخه دارای سایز 40 میلی متری و رنگ نقره‌ای است و دومین نسخه آن 44 میلی‌متری با رنگ مشکی است که اولی 505 دلار و دومی با رنگ مشکی حدود 530 دلار خواهد بود. عملا این گلکسی واچ 4 ادیشن گلف برای گلف بازان درست شده است تا در طول بازی بذت دوچندان ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی واچ 4 نسخه گلف ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر