;
coinex

کافه ای در تهران که بیت کوین قبول می‌کند

در این مطلب از سایت تکراتو کافه ای در تهران که بیت کوین قبول می‌کند را مورد بررسی قرار میدهیم، و پیج اینستاگرامی و محل دقیق این کافه را به شما معرفی میکنیم.

ارز دیجیتال یا همان cryptocurrency، که معادل فارسی آن رمز ارز می باشد در واقع یک نوع پول یا ارز دیجیتالی است که جایگزین ارز های رایج می باشد، رمز ارز ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها کاربرد خاصی داشته و به دلیل ویژگی های منحصر به فردشان مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است.

حال که با ارز های دیجیتال بیشتر آشنا شدید میخواهیم به سراغ کافه ای در تهران که بیت کوین قبول می‌کند برویم و ببینیم که در این کافه دقیقا چه اتفاقی می‌افتد؟

کافه ای در تهران که بیت کوین قبول می‌کند

کافه رایا در سال 1393 بعنوان نخستین کافه نسل سوم مرکز شهر فعالیت خود را در خیابان خردمند شمالی و در میان هیاهوی مرکز شهر آغاز کرد. از ابتدا سعی در ارایه محصولاتی تازه و با کیفیت و ایجاد فضایی گرم و صمیمی نمود و با پخت کیک‌ها و کوکی‌ها بصورت روزانه و در محل کافه و تنوع قهوه های دمی یا نسل سوم و گسترش منو سعی کردند انتظارات قهوه دوستان را برآورده کنند.

کافه ای در تهران که بیت کوین قبول می‌کند

آدرس کافه رایا تهران، خیابان کریمخان، خ خردمند شمالی، پ ۸۹ است و این کافه از ۷ صبح تا ۱۱ شب دایر می‌باشد.

پذیرفتن بیتکوین در کافه رایا

کافه رایا اولین و یا حتی تنها کافه‌ای در تهران است که به غیر از اسکناس بیت کوین نیز برای خرید محصولاتش قبول میکند. این کافه جدیدا حرکتی جذاب انجام داده است و روی فاکتور خرید شما ۵٪ تخفیف قرار میدهند و که اگر مشتری راضی باشد این مبلغ به صورت بیت کوین به آن ها میرسد.

در ادامه مطلب، پست اینستاگرامی این کافه را راجب قبول کردن بیتکوین از مشتری‌ها و تخفیف ۵ درصدی میبینید.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @caferaya

.

بیشتر بخوانید:

.

نظرات خود را در مورد کافه ای در تهران که بیت کوین قبول می‌کند در بخش کامنت های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر