;
coinex

اولین تریلر سریال Ms. Marvel منتشر شد

استودیوی مارول به تازگی اولین تریلر سریال Ms. Marvel را منتشر کرده است و قرار است که این سریال مارول و ابرقهرمانی در 2022 پخش شود.

استودیوی مارول دیشب از سریال‌های زیادی رونمایی کرد و از برخی هم تریلرهای جدیدی منتشر نمود تا طرفداران جهان مارول را بیش از پیش هیجان زده کند. حالا اولین تریلر سریال خانم مارول یا Ms. Marvel منتشر شده است که در ادامه به تماشای آن می‌پردازیم.

مارول استودیو به تازگی تائید کرده است که سریال Ms. Marvel در سال 2022 و تابستان از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. حالا شاهد پخش تریلر جدید این سریال هستیم و قصد داریم در ادامه به توضیحاتی از این تریلر بپردازیم و سپی به تماشای آن بنشینیم.

اولین تریلر سریال Ms. Marvel

پیش‌تر در خصوص بهترین سریال های مارول 2021 مطلبی را منتشر کردیم. اکنون قرار است قدم به سال 2022 بگذاریم. استودیوی مارول اخیرا از چندین سریال مارول مانند شی هالک و Ms. Marvel رونمایی نمود.

اولین تریلر سریال Ms. Marvel

اکنون قصد داریم به بررسی تریلر این سریال و ماجرای قدرت گرفتن کامالا خان بپردازیم. در این سریال کامالا خان که نقش آن را ایمان ولانی ایفا می‌کند، در مسیری تازه قرار گرفته است و سعی دارد با کنترل قدرت هایش به جهان کمک کند.

دنیای مارول همیشه همراه با مولفه‌های ابرقهرمانی بوده و در آن عده‌ای از افراد که قدرت‌هایی را در اختیار داشته‌اند تلاش می‌کرده‌اند تا در برابر جریان شر بایستند و با آن مقابله نمایند. در واقع کاری که کامالا خان در این سریال می‌کند نیز همین است.

کامالا خان در صدد است تا قدرت‌های خود را کنترل کند و از آنها در جهت ریشه کن کردن جرم و جنایت نهایت بهره را ببرد. یکی از اهداف کامالا نیز ابرقهرمان شدن است که خواسته اوست و می‌خواهد عنصری مفید برای مردم باشد. در ادامه به تماشای این تریلر می‌نشینیم.

برای تماشای تریلر سریال Ms. Marvel در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر سریال Ms. Marvel چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر