;
coinex

فهرست تیم های صعود کرده به جام جهانی ۲۰۲۲

در این مطلب ورزشی از سایت تکراتو فهرست تیم های صعود کرده به جام جهانی ۲۰۲۲ را برای شما فوتبال دوستان عزیز در دسترس قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

در شرایطی که قطر به طور خودکار به عنوان میزبان جام جهانی 2022  به این مسابقات راه می یابد، لیست کامل تیم‌هایی که در این مسابقات به آن‌ها ملحق شده اند، می‌آید.

فهرست تیم های صعود کرده به جام جهانی ۲۰۲۲

راهیابی به جام جهانی 2022 به خوبی و در حال انجام است، مراحل مقدماتی پیش از مسابقات مناسب در دسامبر سال آینده داغ شده است و با ادامه نقشه نهایی، هویت تیم‌های شرکت کننده در مسابقات به طور پیوسته روشن می‌شود.

در ادامه آنچه شما باید در مورد فهرست تیم های صعود کرده به جام جهانی ۲۰۲۲، بدانید را می‌خوانید:

چه تیم‌هایی به جام جهانی قطر 2022 راه یافته‌اند؟

قطر اولین کشوری بود که به عنوان میزبان در جام جهانی 2022 به طور خودکار صعود کرده و برنده امتیاز میزبانی مسابقات شد. این اولین حضور آنها در این رقابت‌هاست که در تاریخ جام جهانی هرگز به فینال راه پیدا نکرده‌اند.

آلمان بعد از شکست مقدونیه شمالی در اکتبر 2021 و صعود به گروه J، دومین تیمی بود که به این مسابقات راه یافت. دانمارک نیز در ماه اکتبر پس از پیروزی یک بر صفر مقابل اتریش به عنوان صدرنشین گروه F صعود کرد.

هنوز فهرست تیم های صعود کرده به جام جهانی ۲۰۲۲ به صورت کامل در دسترس نیست. اما صعود تیم هایی مانند برزیل، دانمارک و آلمان قطعی شده است.

جدول گروه A آسیا (ایران)

با توجه به نتایجی که در روز ۲۰ آبان ماه رقم خورد، جدول گروه نخست به شکل زیر در آمد:

سه‌شنبه، جشن صعود تیم ملی به جام جهانی؟ + بررسی احتمالات

برنامه دیدارهای روز سه‌شنبه گروه A

روز سه‌شنبه بازی‌های گروه A به شرح زیر پیگیری می‌شود (تقابل ایران-سوریه)

سه‌شنبه، جشن صعود تیم ملی به جام جهانی؟ + بررسی احتمالات

تساوی یا شکست ایران مقابل سوریه

از دست رفتن امتیاز در مصاف با سوریه، بدترین حالت ممکن برای تیم ملی است. علاوه بر آنکه کره جنوبی می‌تواند صدر را از ایران گرفته یا لااقل با ایران هم امتیاز شود، لبنان در صورت برد می‌تواند به فاصله ۵ یا ۶ امتیازی ایران برسد و رقابت در دیدارهای باقی مانده را همچنان تنگاتنگ نگه دارد. بنابراین تیم ملی نیاز مبرمی به برد در دیدار سه‌شنبه دارد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه با فهرست تیم های صعود کرده به جام جهانی ۲۰۲۲ چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر