;
coinex

آپدیت اندروید 12 سامسونگ برای پرچمدار S21 ارائه شد

آپدیت اندروید 12 سامسونگ برای پرچمدار S21 ارائه شد. امروز در این مطلب از تکراتو این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بالاخره به صورت رسمی و نهایی آپدیت Android 12 سامسونگ که با رابط کاربری One UI 4 همراه است به اولین سری واجد شرایط رسید. امروز آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با One UI 4 رسما ارایه شده این می تواند خبر خوبی برای دارندگان این دستگاه باشد.

آپدیت اندروید 12 سامسونگ برای پرچمدار S21 ارائه شد

طی چند هفته گذشته سامسونگ به‌روزرسانی One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را به صورت عمومی بر روی اعضای خانواده گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار گلکسی S21 خود آزمایش کرده است و امروز بالاخره روزی است که همه منتظرش بودید.

این شرکت اعلام کرده است که به طور رسمی One UI 4 را برای گلکسی S21، S21+ و S21 Ultra عرضه می کند. این تنها چند ساعت پس از آن رخ می دهد که یک برنامه ریزی آپدیت این شرکت به طور ناخواسته منتشر شده و نشان داد که این گوشی ها در این ماه به روز رسانی خواهند شد.

طبق معمول انتظار می رود ارایه آپدیت به همه کاربران در همه بازارها چند هفته طول بکشد، پس اگر هنوز آپدیت را دریافت نکرده اید نگران نباشید.

مانند همیشه ارائه آپدیت از امروز آغاز شده و انتظار می‎رود انتظار می‌رود که چند هفته‌ای طول بکشید تا این بروزرسانی برای همه گوشی‌های این سری در سراسر جهان در دسترس باشد.

علاوه‌بر گوشی‌های سری S21، سامسونگ بروزرسانی جدیدی برای گلکسی واچ، گلکسی واچ اکتیو، گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 نیز ارائه کرده است و در جزئیات آن اعلام شده که کاربران را قادر می‌سازد تا از ویژگی‌های سلامت پیشرفته و واچ فیس‌‎های جدید لذت ببرند.

در One UI 4 ویجت‌ها باز طراحی شده‌اند و پالت‌های رنگی جدید و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ایموجی، GIF و استیکر در کیبورد انتظار کاربران را می‌کشد. در نسخه جدید نرم‌افزار زمانیکه برنامه‌ای سعی می‌کند از دوربین یا میکروفون شما استفاده کند، هشدار می‎دهد و یک داشبورد حریم خصوصی جدید برای این تنظیمات را نیز ارائه می‌کند.

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، در این مطلب به ارائه جزئیات نسخه جدید اندروید برای گوشی‌های سامسونگ خواهیم پرداخت. از همین رو در صورت ارائه اطلاعات جدید این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره نوشتار ( آپدیت اندروید 12 سامسونگ برای پرچمدار S21 ارائه شد ) چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر