;
coinex

تریلر رسمی فصل دوم سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) منتشر شد

چندی پیش متوجه شدیم تریلر رسمی فصل دوم سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات این سریال کمدی با تکراتو همراه باشید.

این سریال دوست داشتنی یک مجموعه کمدی پرطرفدار بوده که به کارگردانی دارن استار ساخته شده است. فصل اول سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) برای نخستین بار از ۲ اکتبر ۲۰۲۰، در نتفلیکس پخش شد.

در ادامه این نوشتار تریلر رسمی فصل دوم سریال (Emily in Paris) را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از صحنه‌های جذاب این مجموعه همراه ما باشید.

تریلر رسمی فصل دوم سریال امیلی در پاریس

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه یکی از پر طرفدارترین سریال‌های کمدی آمریکایی بوده که لیلی کالینز در نقش امیلی، اشلی پارک، فیلیپان لروآ-بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، کمیل رزات، برونو گوئری، کیت والش، ویلیام آبادی و لوسین لاویسکانت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Emily In Paris حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال داستان زندگی زنی آمریکایی را روایت می‌کند که در دهه بیست سالگی زندگی‌اش است. زندگی این زن آمریکایی با یک فرصت شغلی تغییر بسیاری می‌کند.

او در حال حاضر در یک شرکت بازاریابی لوکس فرانسوی مشغول به فعالیت است. او برای رسیدن به این شغل حاضر بود هر کاری انجام دهد چرا که از دوران نوجوانی به این شغل علاقه‌مند بوده است.

تریلر رسمی فصل دوم سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris)

زندگی جدید امیلی در پاریس با ماجراجویی‌ها و چالش‌های شگفت‌آوری همراه می‌شود که این چالش‌ها شامل شکل گرفتن دوستی‌های جدید، محیط کاری و روابط جدید خواهد شد.

نتفلیکس سرانجام اعلام کرده است که فصل دوم این سریال کمدی قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) از این سرویس استریم پخش شود. از این رو در ادامه تریلر رسمی فصل دوم سریال (Emily in Paris) را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر رسمی فصل دوم سریال در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر