;
coinex

اسپین آف سریال مانی هایست با محوریت «برلین» ساخته می‌شود

اسپین آف سریال مانی هایست با محوریت «برلین» ساخته می‌شود. با ما در تکراتو همراه باشید تا درباره این موضوع اطلاعاتی را برایتان شرح دهیم.

خانه کاغذی که آن را با نام مانی هایست نیز می‌شناسیم، یکی از موفق‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی نتفلیکس بوده که دو روز دیگر آخرین قسمت‌های فصل پنج و نهایی آن پخش خواهد شد. با این حال خبر خوش برای طرفداران این مجموعه این است که نیاز نیست برای همیشه با این سریال خداحافظی کنید.

نتفلیکس رسما اعلام کرد که قصد دارد اسپین آف Money Heist را بسازد. این اسپین آف حول شخصیت برلین می‌چرخد و نام سریال نیز Berlin خواهد بود. با توجه به گفته‌های نتفلیکس، این سریال در سال 2023 از این سرویس استریم منتشر خواهد شد.

اسپین آف سریال مانی هایست

برلین که او را با نام آندرس دِ فونولوسا نیز می‌شناسیم، یکی از شخصیت‌های محبوب مانی هایست بوده که ویژگی های رفتاری سایکوپاتیک اما کاملاً منطقی (دوری کامل از احساسات) دارد.

وی رهبر تیم سارقان در دو فصل اول بود. یکی از ویژگی‌های برجسته این شخصیت بی خیالی و حفظ خونسردی‌اش است؛ حتی در شرایط بحرانی نیز برلین آرامش خود را حفظ می‌کند علیرغم ویژگی های شخصیتی منفی اش، همیشه به تیم وفادار مانده و همواره از دوستانش مراقبت می‌کرد.

اسپین آف سریال مانی هایست

طبق تایید نتفلیکس، سریال محبوب سرقت پول یا همان خانه کاغذی که به‌زودی به ایستگاه پایانی می‌رسد، یک اسپین‌آف خواهد داشت. این سریال اسپین‌آف روی شخصیت برلین تمرکز دارد و جایی در سال ۲۰۲۳ از طریق نتفلیکس پخش می‌شود. همچنین پدرو آلنسو یک بار دیگر در نقش برلین ظاهر خواهد شد.

همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی تگ مانی هایست از اخبار و مقالات این سریال مطلع شوید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره اسپین آف سریال مانی هایست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر