;
coinex

تریلر و تاریخ پخش فصل دوم Raised By Wolves (بزرگ شده توسط گرگ ها)

تریلر و تاریخ پخش فصل دوم Raised By Wolves (بزرگ شده توسط گرگ ها) مشخص شد. 6 بازیگر جدید برای این سریال انتخاب شده است و با این تغییر به مرحله‌ تازه‌ای رسیده است. ریدلی اسکات کارگردان این سریال جذاب علمی تخیلی است.

سریال Raised by Wolves که توسط آرون گوزیکوفسکی خلق شده است، یک درام علمی تخیلی است. فصل اول این سریال در ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ از طریق سرویس استریمینگ HBO Max منتشر شد.

پس از پخش سریال، با دریافت نقدهای مثبت و همچنین به دلیل استقبال زیادی که توسط مخاطبان صورت گرفت، ساخت فصل دوم سریال Raised by Wolves نیز تایید شد. در ادامه می‌توانید تریلر فصل دوم بزرگ شده توسط گرگ ها را تماشا کنید.

تریلر و تاریخ پخش فصل دوم Raised By Wolves

تولید فصل دوم این سریال با انتخاب ۶ بازیگر جدید همراه بوده است. این سریال با پیچش‌های داستانی مختلف، در مورد دو ربات انسان نما به نام‌های پدر و مادر است که وظیفه دارند آخرین نوزادان بازمانده انسان را روی سیاره Kepler-22b بزرگ کنند.

ریدلی اسکات که سابقه طولانی در ساخت فیلم‌های علمی تخیلی دارد، در این سریال به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت داشته و کارگردانی دو اپیزود ابتدایی سریال را نیز بر عهده داشته است.

تاریخ پخش فصل دوم Raised By Wolves

طرفداران این سریال می‌توانند شاهد حضور چهره‌های جدیدی در فصل دوم سریال Raised by Wolves باشند. بر اساس گزارش مجله ددلاین، پیتر کریستوفرسون در نقش یک سرباز خداناباور به نام کلیور در این سریال بازی خواهد کرد. سلینا جونز نیز نقش یک اندروید به نام مادربزرگ را بازی خواهد کرد که مورد پرستش قرار می‌گیرد.

نقش وریل را نیز مورگان سانتو ایفا می‌کند که یک اندروید شورشی است و بر اساس یک انسان انتحاری طراحی شده است. جیمز هارکنس نیز در فصل دوم Raised by Wolves نقش یک سرباز دیگر به نام تامرلین را بازی خواهد کرد. کیم انگلبرخت نیز نقش دسیما را بازی  می‌کند که یک دانشمند بسیار مشهور و بدون قواعد اخلاقی است. جنیفر ساینگ نیز نقش نروا را دارد که رییس یک شبکه زیرزمینی نقل و انتقال کالا و خدمات است.

آنچه درباره فصل دوم گفته شده این است که مادر و پدر همراه با ۶ کودک انسانی خود، به یک کلونی خداناباور تازه تاسیس شده در منطقه استوایی رازآلود Kepler 22b می‌پیوندند. اما زندگی در این جامعه عجیب تنها شروع دردسرهای این دو است. در شرایطی که بارداری ترسناک مادر و «کودک طبیعی» باعث می‌شود که بازمانده بشریت نیز در شرایط انقراض قرار گیرد.

زمان پخش فصل دوم سریال Raused By Wolves چهاردهم بهمن ماه است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم Raised By Wolves چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر