;
coinex

ست لو رفته‌ی لگو: هر سه اسپایدرمن در No Way Home حضور دارند

ست لو رفته‌ی لگو نشان میدهد که هر سه اسپایدرمن در No Way Home حضور دارند. با ما در تکراتو همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

مرد عنکبوتی یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های ابرقهرمانی است که بین طرفداران این ژانر محبوب است. کاراکتر مرد عنکبوتی با بازی تام هالند برای اولین بار در Captain America: Civil War معرفی شد و سپس دو فیلم اختصاصی برای این شخصیت ساخته شد.

سومین فیلم مرد عنکبوتی نیز تا یک ماه دیگر در سینماها اکران می‌شود. حال در ادامه به سراغ تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home می‌رویم.

همچنین دنیا اسباب بازی‌های لگو برای کودکان و بعضی اوقات بزرگسالان بسیار جذاب است. لگو با تولید آجر‌های جذاب اسباب بازی بسیار بین عموم محبوب است و از کودک و بزرگسال طرفدار دارد.

حال یک ست لگویی اسپایدرمن از از این شرکت منتشر شده است که نشان میدهد هر سه اسپایدرمن در No Way Home حضور خواهند داشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا ست لو رفته‌ی لگو از Spider-Man: No Way Home را ببینید.

ست لو رفته‌ی لگو

هر سه اسپایدرمن در No Way Home حضور دارند

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست یکی از موردانتظارترین و بهترین فیلم های 2021 است که همانند قسمت‌های پیشین توسط جان واتس (Jon Watts) کارگردانی شده است. در ضمن شما میتوانید با مراجعه به بخش بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار به بخش بزرگی از بهترین های سال بعد دسترسی داشته باشید.

ست لو رفته‌ی لگو از هر سه اسپایدرمن

عکس ست لو رفته لگو را از هر سه اسپایدرمن میبینید که احتمال اینکه Spider-Man: No Way Home از توبی و اندرو استفاده کرده باشد را زیاد میکند.

ست لو رفته‌ی لگو

همچنین شما میتوانید تریلر Spider-Man: No Way Home را در تکراتو تماشا کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره ست لو رفته‌ی لگو چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    پس سند من و گرین گابلین کو؟😁

    پاسخ