;
coinex

آبروریزی برای اسنپدراگون 8 نسل 1 در Moto Edge X30

آبروریزی برای اسنپدراگون 8 نسل 1 در Moto Edge X30 سر و صدا ایجاد کرد. تولید گرمای بیش از اندازه کار دسته اسنپدراگون داد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

کوالکام در اوایل ماه میلادی جاری از اولین تراشه ۴ نانومتری خود با نام Snapdragon 8 Gen 1 رونمایی کرد. این شرکت قول جهش ۲۰ درصدی در عملکرد این تراشه نسبت به اسنپدراگون ۸۸۸ را داده است.

روز قبل پس از انتشار اخبار ضد و نقیضی که درباره اولین گوشی مجهز به پردازنده پرچمدار کوالکام منتشر شده بود، سرانجام موتورولا اولین تلفن هوشمند جهان با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 را معرفی کرد. با این حال گفته می‌شود مشکل تولید گرمای بیش از حد Snapdragon 8 Gen 1 ممکن است تلفن های هوشمند اندرویدی را تحت تاثیر قرار دهد!

اسنپدراگون 8 نسل 1 در Moto Edge X30

اوایل امروز چن جین، مدیر کل برند موتورولا در اکانت ویبو خود پستی را منتشر کرد. و درباره آلیاژ آلومینیومی به کار رفته در Moto Edge X30 توضیح داد. گفته می‌شود که این قطعات فلزی باعث رسانایی گرمایی خوبی می‌شوند. و حرارت تولید شده توسط تراشه به سرعت به بیرون انتقال می‌یابد.

با این حال، ممکن است مشکلی مانند اسنپدراگون ۸۸۸ وجود داشته باشد. پست جدید iceUniverse در توییتر نشان می‌دهد که جدیدترین تراشه کوالکام احتمالا مشکلات گرمایشی خواهد داشت. در این توییت آمده است: تراشه Snapdragon 8 Gen 1 موجود در Moto Edge X30 در تست های سنگین گرمای بسیار زیادی تولید می‌کند. سال ۲۰۲۲ ممکن است سال جذابی برای گوشی های اندرویدی باشد.

تولید گرمای شدید از اسنپدراگون 8 نسل 1

اسنپدراگون 8 نسل 1

معمولاً برند های دیگری نظیر شیائومی اولین گوشی اندرویدی با تراشه پرچمدار کوالکام را معرفی و عرضه می‌کردند. اما امسال در چند روز پایانی مانده به نهم دسامبر، رقابت اصلی بین ریلمی و موتورولا بود. البته که متاسفانه هنوز خبری از دستگاه پرچمدار ریلمی مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 نیست! خوش‌بینانه ترین حالت آن است که مشکل را به سیستم خنک کننده Moto Edge X30 ربط دهیم.

اما توییت iceUniverse درباره مشکل اورهیت در سایر تلفن های هوشمند پرچمدار اندرویدی امسال نیز هشدار می‌دهد. بنابراین احتمالا مشکل از تراشه به کار رفته در Edge X30 است و نه تنها سیستم خنک کننده آن.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره اسنپدراگون 8 نسل 1 چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر