;
coinex

نمرات اولیه فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) منتشر شد

طبق اخبرا به دست رسیده نمرات اولیه فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

سریال ویچر یک مجموعه درام، فانتزی بوده که به کارگردانی آلیک ساخارف، کارلوت برندستروم ساخته شده است. این مجموعه در دو فصل ساخته شده است و توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. در ادامه قصد داریم نمرات اولیه فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) را در اختیار شما قرار دهیم. با تکراتو همراه باشید.

نمرات اولیه فصل دوم سریال ویچر (The Witcher)

در سال 2019 بود که قسمت اول از فصل اول سریال ویچر (The Witcher) پخش شد و در نهایت و پس از گذر چند قسمت، جمع کثیری از مردم و منتقدان این سریال را یک شاهکار خارق العاده خواندند.

فصل اول سریال برخلاف بسیاری از سریال های رایج کوتاه بود. در همان زمان نتفلیکس ساخت فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) را اعلام کرد. بر همین اساس و از زمان پایان فصل اول سریال، اطلاعات و اخبار زیادی از فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) منتشر شده است.

این سریال و داستانش اقتباسی از کتاب و رمان های ویچر (The Witcher) با اندکی تغییر است. در فصل اول گرالت باور کرد که ینفر در نبرد Sodden جان خود را از دست داده است و حال با سیری همراه می‌شود و قصد دارد به امن‌ترین نقطه جهان که قلعه کرمورهن برود.

دقیقا زمانی که پادشاهان، الف ها، انسان‌ها و شیاطین در حال نبرد هستند، گرالت باید از سیری در برابر خطری بسیار قدرتمند محافظت کند. خطری که در درون دخترک رشد می‌کند و او را از درون تسخیر می‌کند.

نمرات اولیه فصل دوم سریال ویچر (The Witcher)
فصل دوم سریال ویچر / تاریخ پخش فصل دوم سریال ویچر / سریال The Witcher / فصل دوم سریال ویچر کی میاد 

ظاهرا فصل دوم سریال ویچر مورد پسند منتقدان قرار گرفته و تاکنون در متاکریتیک طبق نظر ۱۰ منتقد به امتیاز خوب ۷۵ دست پیدا کرده است. همچنین در وب سایت راتن تومیتوز نیز تاکنون ۲۰ منتقد نظر خود را ثبت کرده‌اند که در نهایت امتیاز ۹۵ برای آن ثبت شده است.

همچنین باید گفت فصل دوم The Witcher با حضور هنری کویل در نقش گرالت در تاریخ ۲۶ آذر پخش خواهد شد. اگر از طرفداران این مجموعه دوست داشتنی هستید این مجموعه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر