;
coinex

پخش زنده استقلال سپاهان 23 آذر 1400 [+ ترکیب و ساعت بازی]

در تازه ترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده استقلال سپاهان را همراه با ترکیب دو تیم و ساعت بازی برایتان قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

دیدار استقلال و سپاهان در چارچوب هفته دهم رقابت‌ها به گونه‌ای برگذار میشود که استقلال با ۱۷ امتیاز در رتبه ۴ و سپاهان با ۱۹ امتیاز در صدر جدول لیگ خلیج فارس قرار دارد. استقلال از پنج بازی قبلی خود فقط یک پیروزی به دست آورده است و بقیه بازی‌ها را مساوی کرده است.

سپاهان نیز از پنج بازی خود سه برد یک باخت و یک مساوی دارد. همچنین دیروز خبری مبنی بر آن که گابریل پین مربی ایتالیایی استقلال بعد از بازی این تیم با سپاهان از ایران خواهد رفت منتشر شده بود که فرهاد مجیدی خود این خبر را رد و تکذیب کرد.

پخش زنده استقلال سپاهان 23 آذر 1400

رقابت سپاهان و استقلال همواره از جذابیت بالایی برخوردار است و این بازی نیز با توجه به نزدیکی امتیازات و جایگاه 2 تیم در جدول، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار شده و هر 2 تیم از انگیزه بالایی برای پیروزی و کسب 3 امتیاز این دیدار بهره می‌برند. سپاهان 19 امتیازی است و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رده دوم جدول ایستاده و قصد ندارد شانس خود را برای رسیدن به صدر جدول با از دست دادن امتیاز کم کند.

آبی‌پوشان تهران نیز که در هفته‌های گذشته در نتیجه‌گیری موفق نبودند و با کسب 5 تساوی پیاپی شرایط سختی را تجربه می‌کردند، هفته گذشته با پیروزی مقابل پیکان، خود را از میانه جدول جدا کرده و به جمع تیم‌های بالانشین رساندند.

استقلالی‌ها که می‌دانند در صورت شکست سپاهان علاوه بر کم شدن فاصله خود با صدر، با توجه به نتیجه بازی تیم‌های گل‌گهر و آلومینیوم مقابل رقبای‌شان، شانس صعود به صدر جدول را دارند از انگیزه بالایی برای پیروزی برخوردار هستند.

پخش زنده استقلال سپاهان

سپاهانی‌ها در حالی به مصاف استقلال می‌روند که هفته گذشته با تک گل یاسین سلمانی صنعت نفت را شکست دادند تا شکست تلخ مقابل گل‌گهر را فراموش کرده و با روحیه مضاعفی آماده پیکار با مجیدی و شاگردانش شوند. سپاهان از 9 بازی قبلی خود 6 پیروزی، یک تساوی و 2 شکست به دست آورده و با 19 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده‌اند. در آن سو استقلالی‌ها از 9 بازی قبلی خود هیچ شکستی نداشته و با کسب 4 برد و 5 تساوی 17 امتیازی بوده و در رده چهارم جدول قرار دارند.

ترکیب استقلال مقابل سپاهان

ترکیب احتمالی استقلال در برابر سپاهان:

حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری و رودی ژستد

ترکیب سپاهان مقابل استقلال

ترکیب احتمالی سپاهان در برابر استقلال:

(ترکیب تیم سپاهان برای دیدار مقابل استقلال هنوز معلوم نشده است)

ساعت پخش زنده استقلال سپاهان

این دو تیم در رقابت های هفته دهم لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران سه شنبه 23 آذر 1400 ساعت 16:00 به مصاف هم خواهند رفت.

لینک پخش زنده استقلال سپاهان 23 آذر 1400

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد پخش زنده استقلال سپاهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر