;
coinex

دانلود فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) تمامی قسمت ها با زیرنویس چسبیده

در این نوشتار از تکراتو دانلود فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) تمامی قسمت ها با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

یکی از محبوبترین سریال های دو سال اخیر که از نتفلیکس پخش میشود سریال ویچر بوده است. حالا در آستانه فصل دوم سریال ویچر به بررسی اخبار آن میپردازیم.

در سال 2019 بود که قسمت اول از فصل اول سریال ویچر (The Witcher) پخش شد و در نهایت و پس از گذر چند قسمت، جمع کثیری از مردم و منتقدان این سریال را یک شاهکار خارق العاده خواندند.

خوشبختانه فصل اول سریال برخلاف بسیاری از سریال های رایج کوتاه بود. از آن جهت میگویم خوشبختانه که این روزها بسیاری از کارگردانان و فیلمسازان به دلایل مختلف از جمله مسائل اقتصادی روند تولید آثار سینمایی و سریال ها را طولانی تر میکنند و در این زمینه سریال ویچر و حداقل فصل اول آن یک استثنا بود.

در همان زمان نتفلیکس ساخت فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) را اعلام کرد. بر همین اساس و از زمان پایان فصل اول سریال، اطلاعات و اخبار زیادی از فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) منتشر شده است. حالا و در آستانه تولید فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ما در تکراتو به بررسی این اخبار خواهیم پرداخت.

در ادامه لینک دانلود فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) قرار گرفته است.

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher)

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

طی سالهای اخیر سرویس استریم نتفلیکس با پخش سریال های جذابش توانسته طرفداران زیادی به دست آورد و محبوبیت بالایی داشته باشد به نوعی که شاید بتوان گفت نتفلیکس و سریال هایش این روزها از جمله مهمترین و محبوبترین آثار تولیدی هنر هفتم محسوب میشوند.

طی سال 2020 فصل اول سریال ویچر (The Witcher) در کنار چند عنوان دیگر از جمله بهترین سریال های نتفلیکس 2020 بود، و همانطور که در فهرست بهترین سریال های 2021 گفتیم، فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) نیز از جمله بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 خواهد بود. بر همین اساس در این گفتار از تکراتو به بررسی دانسته های خود از فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) خواهیم پرداخت با ما باشید.

داستان فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) : نقد و بررسی

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

همانطور که باید بدانید این سریال و داستانش اقتباسی از کتاب و رمان های ویچر (The Witcher) با اندکی تغییر است. لازم به ذکر است که بر اسا گفته کارگردان و عوامل ساخت این مجموعه جذاب، قرار است در هر فصل از سریال، شاهد تصویرگری یک فصل از کتاب خواهیم بود.

برای مثال فصل اول سریال اقتباسی از داستان The Last Wish بود، البته فقط بعضی از قسمت ها اینگونه بود و بیشتر بخش های فصل اول به ایده ها و خلاقیت کارگردان و نویسنده بازمیگردد. بدون شک این سریال جزو برترین سریال های غیرخطی است که تاکنون ساخته شده است.

اگر قرار باشد تا در فصل دوم The Witcher نیز همین روند و سبک را در پیش بگیرد، باید انتظار داشته باشیم که ترکیبی از فصول و بخش های کتاب را با اندیشه ها و ایده های کارگردان و نویسندگان ببینیم.

در توضیحات داستان فصل دوم باید بگوییم گرالت باور دارد که ینفر در نبرد Sodden جان خود را از دست داده است و حال با سیری همراه می‌شود. گرالت در پایان فصل نخست با سیری مواجه شد و حالا قصد دارد او را به امن ترین نقطه جهان برساند. قلعه کر مورهن، محلی که گرالت به ویچر بدل شد و امن ترین نقطه دنیا برای او محسوب میشود.

دقیقا زمانی که پادشاهان، الف ها، انسانها و شیاطین در حال نبرد هستند، گرالت باید از سیری در برابر خطری بسیار قدرتمند محافظت کند. خطری که در درون دخترک رشد میکند و او را از درون تسخیر میکند.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، فصل اول سریال ویچر اقتباسی از مجموعه داستان های کوتاه آخرین آرزو The Last Wish بود. هرچند که تهیه کننده اجرایی سریال تامک بگینسکی در مصاحبه ای گفته بود که فصل اول سریال ویچر اقتباس مستقیمی از کتاب نخواهد بود. بگینسکی گفته بود:

در واقع، کتاب ‌ها بیشتر برای آنچه که ما توانستیم در هشت قسمت بگنجانیم یک منبع الهام بودند. پس ما باید در انتخاب داستان‌هایی که قصد تعریف کردن آنها را داریم دقت بسیار زیادی داشته باشیم.

انتظار می‌رود که در فصل دوم سریال The Witcher داستان‌های متعددی از کتاب‌های مختلف ویچر برداشته شود، درست مثل چیزی که در چند قسمت اول دیده شد. هسریچ در مصاحبه‌ای با دیجیتال اسپای بیشتر در این رابطه صحبت کرد و وعده یک فصل دوم هیجان ‌انگیزتر را داد. او گفت:

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

چیزی که من می‌خواهم بگویم این است که فصل اول سریال ویچر بیشتر به ایجاد پایه ‌ها مربوط می‌ شود. در فصل اول ویچر دنیاها ساخته می‌شوند، شخصیت ‌ها معرفی می ‌شوند و آنها بر سر راهشان قرار می‌گیرند دومینوها شروع به افتادن می‌کنند. زمانی که به فصل دو می ‌رسید تمام این مسائل نیز نقش خودشان را ایفا خواهند کرد که عبارت است از ملاقات شخصیت ‌های مختلف با یکدیگر که برخی اوقات با یکدیگر کنار می‌آیند و گاهی اوقات هم نه. تمام این ماجراهایی که پی ‌ریزی شده ‌اند مثل گرالت و ینیفر، گرالت و سیری و ینیفر و سیری هرکدام مجموعه مجزایی هستند که شما در فصل یکم سریال ویچر تنها درباره آنها می‌شنوید اما در فصل دو خودشان را نشان می‌دهند. پس در فصل 2 سریال The Witcher روایت به طریقی هیجان ‌انگیزتر خواهد بود و شاید ماجراهایی که در فصل دو تعریف خواهیم کرد متمرکزتر و هیجان‌انگیزتر باشند.

حال باید امیدوار بود که سازندگان ویچر تمام ایده های خود را به سرعت به مصرف نرسانند. هسریچ در مصاحبه با SFX  افشا کرده بود که سریال ویچر میتواند حداقل تا 7 فصل کامل ادامه داشته باشد.

زمانی که او این ادعا را مطرح کرد هنوز حتی بحث ساخت فصل دو نیز به طور جدی در میان نبود، اما حالا میبنیم که ساخت فصل سه نیز به نظر در دستور کار است.

در ادامه لینک دانلود فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) قرار گرفته است.

دانلود فصل دوم سریال ویچر (The Witcher)

دانلود فصل دوم سریال ویچر (The Witcher)

برای دانلود فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

دانلود فصل دوم سریال ویچر قسمت ۱ بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل دوم سریال ویچر قسمت ۲ بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل دوم سریال ویچر قسمت ۳ بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل دوم سریال ویچر قسمت ۴ بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل دوم سریال ویچر قسمت ۵ بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل دوم سریال ویچر قسمت ۶ بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل دوم سریال ویچر قسمت ۷ بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل دوم سریال ویچر قسمت ۸ بدون سانسور از کانال تلگرام

 

بیشتر بخوانید:

 

نظرات شما در خصوص دانلود فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر