;
coinex

معرفی بازی دوج مون گو (DogemonGo) و ایردراپ رایگان 50 هزار دلاری $DOGO

معرفی بازی دوج مون گو (DogemonGo) و ایردراپ رایگان 50 هزار دلاری ‌اش برای بسیاری از طرفداران بازی معروف پوکمون گو خاطره‌انگیز خواهد بود. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

ایردراپ توکن DogemonGo بدلیل ادغام هکوچین (HECO-Chain) برگزار می‌شود و بیش از 50 هزار دلار جایزه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. دوج مون گو یکی از بهترین میم کوین هایی است که در سال 2021 در صرافی ها لیست شد.

یک بازی گیمیفای جذاب. این توکن بر بستر بایننس اسمارت چین (BSC) است و با استاندارد Bep20 ایجاد شده است. هدف و فلسفه دوج مون گو نیز مانند دوج کوین امور خیریه و سرگرمی است. این توکن هر دو ویژگی پلتفرم‌های جدید RFI را داراست؛ توکن‌سوری خودکار و پاداش استیکینگ در کیف پول. در ادامه با بررسی بیشتر همراه باشید.

معرفی بازی دوج مون گو (DogemonGo)

ایردراپ رایگان 50 هزار دلاری $DOGO

ایردراپ رایگان دوج مونگو به دلیل ادغام با هکوجین برگزار می‌شود. دوج مون گو یک اپلیکیشن گیمیفای و مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (AR) است که پلیرها در آن باید دوج مون (DOGEMON) جمع‌آوری کنند و کردیت به دست آورند. کردیت‌ها را می‌توان به توکن دوج مون گو ($DOGO) تبدیل کرد.

جمع آوری و نگه داری توکن دوجو (DOGO) احتمال برنده شدن دوج کوین (Dogecoin) را به همراه خواهد داشت. در 24 ساعت گذشته توکن دوج مون گو با قیمت حدودی $0.000038 معامله شده است.

معرفی بازی دوج مون گو (DogemonGo) و ایردراپ رایگان 50 هزار دلاری $DOGO

برای انجام ایردراپ دوج مون گو با استفاده از لینک زیر عضو بات تلگرامی رسمی شوید و تسک‌های گفته شده را انجام دهید. (فیلترشکن خود را باید روشن کنید) تسک ها ساده هستند و شامل فالو کردن توییتر و اینستاگرام و عضویت در کانال و گروه تلگرامی دوج مون می‌شوند.

لینک ربات تلگرامی ایردراپ DogemonGo

ایردراپ‌های زیر را از دست ندهید:

نظر شما در خصوص معرفی بازی دوج مون گو (DogemonGo) چیست؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت ها در میان بگذارید.


مطالعه بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر