;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب (Squid Game) چه زمانی است؟

تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب (Squid Game) چه زمانی است؟ طرفداران این سریال منتظر پخش فصل دوم آن هستند اما اینکه فصل 2 سریال بازی مرکب چه زمانی پخش می شود ، هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

بازی مرکب یک مجموعه تلویزیونی بقا و محصول کره جنوبی است که فصل اول آن از نتفلیکس پخش شد. این مجموعه توسط هوانگ دونگ هیوک نوشته و کارگردانی شده‌ است و لی جونگ جه، پارک هه سو، وی ها جون، جونگ هو یون، او یونگ سو، هو سونگ ته، انوپام تریپاتی و کیم جو ریونگ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این مجموعه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد. اکنون قرار است فصل دوم این سریال جذاب نیز پخش شود اما تاریخ پخش فصل دوم سریال Squid Game هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

بازی مرکب در مجموع نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. در هفته اول انتشار، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور تبدیل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون ببیننده، رکورد بریجرتون را شکست و به پربیننده‌ترین مجموعه این شبکه تبدیل شد. این موضوع باعث شد که بینندگان در مورد تاریخ شروع فصل دوم سریال اسکویید گیم کنجکاو شوند.

تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب (Squid Game) چه زمانی است؟

زمان پخش فصل دوم بازی مرکب هنوز دقیق مشخص نیست و عوامل این فیلم فعلا در مورد اینکه  فصل 2 سریال بازی مرکب چه زمانی پخش می شود ، صحبتی نکرده‌اند. اما به نظر می‌رسد تاریخ پخش فصل دوم سریال Squid Game سال 2022 باشد.

هوانگ دونگ هیوک نویسنده و کارگردان سریال بازی مرکب از ساخت Squid Game 2 خبر داده است اما در مورد تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب فعلا اظهار نظری نکرده است.

هوانگ دونگ-هیوک سازنده سریال کره‌ای بازی مرکب در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس ضمن تائید ساخت فصل دوم این مجموعه اعلام کرد که فشار، تقاضا و عشق و علاقه فراوانی برای ساخت فصل دوم سریال وجود دارد و بنابراین چاره‌ای جز ساخت آن نداریم.

تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب (Squid Game)

او همچین اعلام کرد که سریال بازی مرکب ۲ در مرحله برنامه ریزی است و با بازی‌ها و ماجراهای دیگری برمی‌گردد اما جزئیات بیشتری درباره ادامه این سریال مطرح نکرد و در مورد زمان پخش فصل دوم بازی مرکب نیز چیزی نگفت.

جذابیت این سریال و متفاوت بودن داستان آن باعث شده که علاقه‌مندان در مورد تاریخ شروع فصل دوم سریال اسکویید گیم کنجکاو شوند. آنها منتظر مشخص شدن تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب  هستند.

این سریال به شدت عجیب است، چرا که 99 درصد شخصیت‌های اصلی آن دیگر در سریال حضور ندارند و طی بازی‌هایی که انجام شد، کشته شدند. به جز شخصیت اصلی آن که سئونگ گی هون با نقش آفرینی لی جونگ جه است.

قطعا در صورت ساخته شدن فصل دوم این سریال جذاب، که البته تاریخ شروع فصل دوم سریال اسکویید گیم هنوز مشخص نشده است، بازیگران جدیدی در سریال حضور پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای 2020

داستان سریال بازی مرکب

تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب (Squid Game)

داستان سریال بازی مرکب که در اواسط سپتامبر عرضه شد، درباره گروهی از افراد بدهکار با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی است که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند.

این افراد ورشکسته و بدهکار تصمیم می‌گیرند تا قمار بزرگی انجام دهند. این افراد که دقیقا ۴۵۶ نفر هستند، باید در یک بازی مرگ‌بار شرکت کنند. آن‌ها درگیر مجموعه‌ای از بازی‌های هیجان‌انگیز اما کودکانه می‌شوند. هر شخصی که در جریان این بازی‌های کودکانه شکست بخورد، جانش را از دست می‌دهد. اما شخصی که در نهایت زنده بماند با جایزه ارزشمند 40 میلیون دلاری به خانه می‌رود.

بنابراین افرادی که اساسا چیزی برای از دست‌دادن ندارند، زندگی خود را قمار می‌کنند تا برنده این رقم هنگفت شوند که نه‌تنها بدهکاری‌های آن‌ها را پوشش می‌دهد بلکه زندگی‌شان را هم برای همیشه دگرگون می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

محبوبیت تاریخی این سریال باعث شد که یکی از سرویس‌های ارائه اینترنت در کره جنوبی از نتفلیکس به دلیل ترافیک بیش از حدی که تماشای این سریال ایجاد کرده بود، شکایت کند. این موضوع نشان می‌دهد که این فیلم پربیننده بوده و همه بینندگان اکنون منتظر مشخص شدن زمان پخش فصل دوم بازی مرکب هستند.

تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب (Squid Game)

30 نقد نیز در مورد این سریال منتشر شده است؛ ۳۰ نقدی که از این سریال منتشر شده، میانگین نمره ۹۳ را برای سریال بازی مرکب به همراه داشته که به خوبی ارزش بالای این سریال در جمع منتقدان را نشان می‌دهد. تماشاگران هم نمره ۸.۳ را برای این سریال در وبسایت IMDB ثبت کرده‌اند که به خوبی از محبوبیت این سریال جذاب حکایت می‌کند.

خلاقیت جذاب فیلم‌نامه در سریال بازی مرکب باعث شده تا با یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های چند سال اخیر مواجه شویم و در مورد تاریخ پخش فصل دوم سریال Squid Game نیز لحظه شماری کنیم.

این سریال هیجان‌انگیز، دوست‌داشتنی و خیره‌کننده، تماشاگرش را در میان حجم عظیمی از خون و خشونت غوطه‌ور می‌کند و به لطف داستانی که عملا غیرقابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد به یکی از بهترین عناوین سال تبدیل می‌شود. بنابراین اگر به دنبال تماشای یک سریال هیجان‌انگیز، متفاوت و جذاب هستید شاید بهتر باشد که همین حالا به سراغ سریال بازی مرکب بروید.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Squid Game

تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است اما به دلیل استقبال زیادی که از این سریال شد قرار است فصل دوم آن نیز ساخته و پخش شود. هوانگ دونگ هیوک نویسنده و کارگردان سریال بازی مرکب در مورد تاریخ پخش فصل دوم سریال Squid Game سخن گفته و اعلام کرده که قرار است فصل دوم این سریال ساخته شود در مورد تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب اطلاعات زیادی نداده است.

تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب هنوز دقیق مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که در سال 2022 باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد سریال بازی مرکب چیست؟ به نظر شما تاریخ پخش فصل دوم بازی مرکب چه زمانی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر