;
coinex

نخستین پوستر و تیزر رسمی Doctor Strange in the Multiverse of Madness را ببینید

اخیرا نخستین پوستر و تیزر رسمی Doctor Strange in the Multiverse of Madness ، اولین فیلم مارول در سال 2022 منتشر شد. برای دیدن آن این مطلب را از دست ندهید.

اولین فیلم مارول در سال جدید، فیلم جذاب دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی بوده که برای ششم ماه می برنامه ریزی شده است. دکتر استرنج 2 بیست و هشتمین فیلم مارول است که داستان آن در ادامه دکتر استرنج 2016 رخ می‌دهد. اخیرا تیزر رسمی دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی منتشر شده و شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

نخستین پوستر و تیزر رسمی Doctor Strange in the Multiverse of Madness

دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی قرار بود در سال 2021 اکران شود و در فهرست بهترین فیلم های مارول در سال 2021 قرار بگیرد، اما برخی تحولات پشت صحنه و عوض شدن کارگردان، تاریخ اکران این فیلم را به تعویق انداخت و حال نام آن را در فهرست بهترین فیلم های 2022 شاهد هستیم. سام ریمی (کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead) سکان کارگردانی این اثر ابرقهرمانی را بر عهده دارد.

در این فیلم بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر و سوچیل گومز در نقش آماندا چاوز حضور دارند. در ضمن شما همراهان عزیز میتوانید برای خواندن تمامی مقالات با عنوان بهترین فیلم ها و سریال های 2022 به سایت فیگار مراجعه کنید.

اخیرا مارول پوستر رسمی این سریال را منتشر کرده است  و در آن ترکیبی از دکتر استرنج و اسکارلت ویچ را می‌بینیم که می‌تواند اشاره به وجود متغیرهای مختلف این شخصیت‌ها داشته باشد.

تیزر رسمی Doctor Strange in the Multiverse of Madness

علاوه بر پوستر رسمی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness ، تیزر کوتاهی از این فیلم نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. در نهایت انتظار می‌رود این فیلم در رده بهترین فیلم های اکشن 2022 قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر رسمی Doctor Strange in the Multiverse of Madness چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر