;
coinex

گوشی هواوی P50 Pocket رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

امروز برند هواوی از گوشی تاشوی جدید خود رونمایی کرد. از این رو در ادامه مشخصات فنی گوشی هواوی P50 Pocket و قیمت آن را بررسی می‌کنیم.

هواوی امروز در 23 دسامبر از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. تاکنون عکس‌های متعددی از این گوشی لو رفته و اطلاعاتی از آن افشا شده بود. این افشاگری‌ها از ظاهر بسیار جذاب این گوشی خبر داده‌اند. در ادامه برای اطلاع از قیمت و مشخصات فنی هواوی پی 50 پاکت همراه ما باشید.

گوشی هواوی P50 Pocket رونمایی شد

پرچمدار جدید شرکت هواوی از فرم تاشو بهره گرفته و این گوشی با گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3) وارد رقابت شده است. با توجه به عکس‌های منتشر شده، در پنل پشتی این گوشی، دو طرح دایره‌ای دیده می‌شود که یکی از آنها میزبان دوربین بوده و دیگری یک صفحه نمایش 1 اینچی خواهد بود.

هواوی P50 پاکت در هنگام باز بودن دارای ضخامت ۷.۲ میلی‌متر بوده و زمانی که بسته شود، ضخامتش به ۱۵.۲ میلی‌متر می‌رسد. هواوی توانسته میزان مقاومت این محصول را در برابر ضربه، به ۶۲ درصد افزایش دهد. می‌توان گفت این محصول یکی از بهترین گوشی های هواوی 2021 است و ما در ادامه مشخصات فنی هواوی پی 50 پاکت را بررسی می‌کنیم.

مشخصات فنی هواوی پی 50 پاکت

گوشی هواوی P50 Pocket

هواوی برخلاف شایعات، برای گوشی P50 Pocket از اسنپدراگون ۸۸۸ بدون مودم 5G‌ استفاده کرده است. این چیپست باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا هر کاری را انجام دهد و پیشرفته ترین عناوین اندروید موجود در بازار را بدون هیچ مشکل اجرا کند.

هواوی P50 Pocket دارای یک صفحه نمایش تاشو 6.9 اینچی با حاشیه یکسان در هر چهار طرف بوده و نسبت صفحه نمایش آن 21:9 است. کیفیت نمایش این صفحه نمایش نیز بسیار خوب است. در این دستگاه رزلوشن ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل است. هواوی P50 Pocket از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در هواوی P50 Pocket از سنسور اثر انگشت روی فریم استفاده شده و البته در کنار آن، از قابلیت فیس آنلاک هم پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر دوم این گوشی تاشو که در پشت دستگاه قرار دارد، در اندازه ۱.۰۴ اینچی با رزلوشن ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل ارائه می شود. این نمایشگر کاربردهای مختلفی همچون نمایش نوتیفیکیشن ها و کنترل موزیک دارد و می‌توان از آن برای عکس گرفتن با دوربین اصلی بهره برد.

گوشی هواوی P50 Pocket

حال به سراغ دوربین این گوشی پرچمدار می‌رویم. در بخش دوربین با سه سنسور روبه‌رو هستیم که شامل سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی  (26 میلی متر، f/1.8)، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی  (13 میلی متر، f/2.2، میدان دید 120 درجه، عکاسی ماکرو) و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی فوق طیفی (30mm, f/1.8) می‌شود. در دوربین آخر از موتور عکس XD Fusion Pro هواوی هم استفاده شده که تجربه بهتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این دستگاه به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز است و هواوی در زمینه باتری از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی پیشی گرفته است. با توجه دستگاه های قبلی هواوی، انتظار می‌رود این گوشی با شارژر قوی خود در یک ساعت شارژ شود.

شایان ذکر است گوشی هواوی P50 Pocket از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد و بالطبع دو قیمت متفاوت برای هر نسخه در نظر گرفته شده است.

قیمت هواوی P50 Pocket نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ۱۴۱۱ دلار و قیمت هواوی پی 50 پاکت نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ۱۷۲۵ دلار خواهد بود که بسیار بالاتر از گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت پایه ۹۹۹ دلار است.

مشخصات فنی گوشی هواوی P50 Pocket در یک نگاه

  • نمایشگر:  ۶.۹ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز
  • چیپست: اسنپدراگون ۸۸۸ 4G
  • رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه شارژر 40 واتی
  • دوربین اصلی: ۴۰ + ۱۳ + ۳۲ مگاپیکسل
  • قیمت: ۱۴۱۱ و ۱۷۲۵ دلار

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص گوشی هواوی P50 Pocket چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر