;
coinex

تیک تاک بالاتر از گوگل پربازدیدترین سایت جهان شد

با توجه به پژوهشی که دامنه Cloudflare در خصوص رتبه بندی سایت‌ها در سال 2021 انجام داده، تیک تاک بالاتر از گوگل پربازدیدترین سایت جهان شد .

سرویس Cloudflare، یک شبکه امنیتی بوده که دسترسی ایمن به وب سایت ها را امکان پذیر می‌کند. این سرویس در سپتامبر سال گذشته بخش Cloudflare Radar را به مجموعه خود اضافه کرد. این بخش بر روی مصرف اینترنت و ترافیک شبکه نظارت داشته و روندهای جدید اینترنت را نشان می‌دهد.

این سرویس هرساله لیست پربازدیدترین وبسایت‌های سال را اعلام می‌کند و با توجه به پژوهش امسال آنها، تیک تاک بالاتر از گوگل پربازدیدترین سایت جهان شد.

تیک تاک بالاتر از گوگل پربازدیدترین سایت جهان شد

به نظر می‌رسد سایت تایک تاک در سال جاری بسیار موفق‌تر از سال قبل عمل کرده است و توانسته است به پربازدیدترین سایت جهان تبدیل شود و حتی سایت گوگل را نیز پشت سر گذاشته است.

پس از دهم آگوست، تیک تاک در بیشتر روزهای سال جاری به ویژه در ماه های اکتبر و نوامبر به وب سایت پیشرو تبدیل شد و این اپلیکیشن در سه ماه سوم امسال به پردرآمدترین و پردانلوترین برنامه تبدیل شد. سپتامبر امسال بود که مدیر تیک تاک اعلام کرد بیش از 1 میلیارد نفر در هر ماه به تیک تاک سر می‌زنند.

در سال گذشته، تیک تاک در رتبه هفتم این فهرست قرار داشت و گوگل صدرنشین پربازدیدترین سایت جهان بود. البته صدر نشینی گوگل چندان هم تعجب برانگیز نیست چراکه نه تنها ترافیک Google.com، بلکه محبوب‌ترین سرویس‌های Google مانند Maps، Translate و News را نیز شامل می‌شود.

تیک تاک بالاتر از گوگل پربازدیدترین سایت جهان شد

حال در امسال تیک تاک نه تنها سایت‌های پربازدیدی همچون فیسبوک و آمازون را پشت سر گذاشته، بلکه حتی از گوگل و سرویس‌های آن پربازدیدتر بوده است. در ادامه می‌توانید فهرست 10 تا از پربازدیدترین سایت‌های 2021 را ببینید.

  1. TikTok.com
  2. Google.com
  3. Facebook.com
  4. Microsoft.com
  5. Apple.com
  6. Amazon.com
  7. Netflix.com
  8. YouTube.com
  9. Twitter.com
  10. WhatsApp.com

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در این خصوص اپلیکیشن تیک تاک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر