;
coinex

ورود گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) به بازار ایران ؛ آیا ارزش خرید دارند؟

اخیرا ورود گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) به بازار ایران خبرساز شده است. آیا این گوشی ها ارزش خرید دارند؟ برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

یکی دیگر از کمپانی‌هایی که می‌توان به عنوان زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی از آن یاد کرد برند چینی هایسنس (Hisense) بوده که از این پس به صورت رسمی محصولات خود را به ایران وارد می‌کند.

شرکت تسک‌میران که وارد کننده رسمی این محصولات جذاب است در فاز اول واردات این برند به ایران، چهار مدل از گوشی‌های هایسنس با نام‌های E30 Lite، E50، E50 Lite و H50 Lite را به کشور وارد کرده است. برای اطلاع از جزئیات گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) با ما همراه باشید.

ورود گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) به بازار ایران

همانطور که کمی قبل گفتیم یکی از جدیدترین گوشی‌های موبایلی که به بازار ایران وارد شده‌اند گوشی‌های هایسنس (Hisense) است. در حال حاضر چهار مدل از این برند وارد کشور شده و قرار است قیمت‌هایی کمتر از دو میلیون تومان تا کمتر از چهار و نیم میلیون تومان داشته باشند.

برند هایسنس (Hisense) تا پیش از این با محصولات اوازم خانگی و صوتی و تصویری‌اش شناخته شده بود، حال تسک‌میران می‌خواهد در کنار واردات محصولات شیائومی، با وارد کردن گوشی‌های هوشمند این برند چینی، نقش مهمی در واردات گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه به کشور ایفا کند. مدیران تسک‌میران به پیوست اعلام کردند انتظار دارند تا شش ماه آینده هایسنس پنج درصد از سهم بازار تلفن همراه ایران را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:

آیفون 13 پرو (Apple iPhone 13 Pro)

آیفون 13 و آیفون 13 مینی (Apple iPhone 13 Mini)

شروعی دوباره برای تسک‌میران

ورود گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) به بازار ایران
گوشی های هایسنس (Hisense) / معرفی برند هایسنس (Hisense) / برند هایسنس

اوایل سال 96 بود که سر و کله گوشی‌های شیائومی توسط شرکت تسک‌میران در بازار ایران پیدا شد، در ابتدا این محصولات طرفداران بسیار زیادی نداشتند. اما بعد از گذشت چند سال امروز همه برند شیائومی را می‌شناسند و گوشی‌های هوشمند این برند، سهم بازار زیادی در ایران دارند.

حالا بار دیگر تسک‌میران به واردات یک برند جهانی که باز هم در ایران حضور نداشته و گوشی‌های هوشمندش برای ایرانی‌ها شناخته‌شده نیست روی آورده است.

تسک‌میران واردکننده رسمی گوشی‌های برند هایسنس به ایران است و تاکنون چهار مدل از گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی این برند را به ایران آورده و قصد دارد در آینده مدل‌های دیگری از این گوشی‌های هوشمند از جمله مدل‌های گیمینگ و پرچمدار را وارد بازار ایران کند. این گوشی‌ها با گارانتی رسمی تسک‌میران عرضه شده است.

در حال حاضر این شرکت بیش از 30 نمایندگی در سراسر کشور دارد و بخش پشتیبانی و مرکز تماس آن‌ها به صورت 24 ساعته فعال است. رویا عباس زاده منتظری که مدیر عامل شرکت تسک میران است در مراسم ورود گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) به بازار ایران اعلام کرد:

انتظار داریم این برند جایگاه خود را در بازار ایران نه به واسطه تبلیغات بلکه به واسطه کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه پیدا کند.

همچنین وی افزود با توجه به شیوع ویروس کرونا و خسارت‌های جبران ناپذیری که به اقتصاد جهان و ایران وارد شده، مردم نیاز داردند در بازار ایران شاهد  گوشی‌های مقرون و به صرفه‌ای باشند که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. وی در ادامه توضیح داد:

شرکت تسک‌میران برای آینده خود دو فاز توسعه‌ای ترسیم کرده است. این شرکت در فاز اول توسعه، افزایش حجم و تنوع واردات و در فاز دوم، گسترش و بهبود خدمات پس از فروش به مشتریان را در پیش خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

آیفون 13 پرو مکس (Apple iPhone 13 Pro Max)

گوشی شیائومی می 1 لایت (Xiaomi Mi 11 Lite) 

آشنایی با برند هایسنس

ورود گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) به بازار ایران
ورود گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) به بازار ایران

شاید فکر کنید این برند تجاری یکی از نوظهورترین برند‌های تجاری باشد، اما باید گفت که این برند از سال 1988 در چین تاسیس شده است و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

در ابتدا این شرکت تنها شرکت کوچکی بود که مشغول به ساخت رادیو بود. پس از آنکه این برند در سرزمین اصلی توانست طرفدارانی بیابد،‌ دامنه فعالیت خود را با تولید تلویزیون در سال ۱۹۹۳ میلادی به بازار‌های بین‌المللی گسترش داد.

هایسنس (Hisense) برای دست پیدا کردن به جایگاه فعلی خود در بازار جهانی به یکی از تولید‌کنندگان قطعات برای شرکت‌های دیگر تبدیل شد، اما بعد از سال 2007 میلادی با تغییر روش بازاریابی خود، به یکی از تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در آفریقای جنوبی، استرالیا، اروپا، آمریکای شمالی، آلمان، بریتانیا، کانادا، مکزیک، ژاپن و دوبی تبدیل شد.

پس از موفقیت‌های پی در پی این کمپانی در سال 2000 تصمیم به ساخت تلفن‌های همراه کرد. این کمپانی توانست در سال 2007 میلادی با طراحی و ساخت نخستین تراشه خود، به صنعت ساخت گوشی هوشمند وارد شد.

در حال حاضر هایسنس در ۵۴ کشور مختلف گوشی‌های خود را به فروش می‌رساند. پس بدون شک می‌توان به روی محصولات این کمپانی حساب باز کرد، از این رو امید است گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) که وارد بازار ایران شده‌اند از کیفیت بسیار عالی برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ورود گوشی های موبایل هایسنس (Hisense) به بازار ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    من گوشی لایتش رو گرفتم یک میلونو هفتصد گوشی ارزون و خوبیه امکاناتش هم خوبه اینو برا تماس و پیامک و موزیک گرفتم و برا بیرون بردن اگه سرقت بشه دلم نسوزه

    پاسخ

    هایسنس یه آشغال به تمام معناست
    بی کیفیت ترین و آشغال ترین محصولات
    تلویزیونشو خریدیم وای فای موبایل (بی سیم) تصویر با لگ و گیر کردن کامل پخش می شد
    به پشتیبانی گفتیم اومدن گفتن این همینطوریه کاریشم نمیشه کرد
    خداشاهده جدی میگم خداشاهده طرف خودمو نگرفتم در نوشته هام و یکطرفه قضاوت و نوشته نشده
    خداشاهده گفتن این همینطوریه و کاریش نمیشه کرد

    خلاصه بزرگترین اشتباه زندگیمون خرید محصول آشغال و بی کیفیت هایسنس بود

    پاسخ

    خود شیایومی چه سمی اینم معرفی میکنی؟؟؟

    پاسخ

    ویژه‌ترین گوشی هایسنس گوشیهای با صفحه جوهر الکترونیک رنگی (یا همان e-ink color) هستش. مثل گوشی A7 CC. اما متاسفانه در تماسی که با این شرکت گرفتم به کلی از این مدلها بی اطلاع بود! حالا من بهشون اطلاع دادم که هایسنس چنین گوشیهای جالبی دارد. امیدواریم که اضافه کنند. برای چشم مناسب هستند به ویژه برای مطالعه و استفاده طولانی مدت. و چون مصرف انرژی صفحه نمایش خیلی کم است، باتریش ۳ تا ۴ روز شارژ داره.

    پاسخ

    گوشیهای شیایمی جای پای خود رابه گوشی هاینسن نمیدن قیمت کمتر جی پلاس عالین فکر نکنم موفق بشن بازار ایران ودست بگیرن

    پاسخ

    در مورد موبایلش توضیحی ندارم
    اما لوازم خانگیش مثل تلویزیون و کولرگازیش تقریبا معروفه
    الان گوشی پوکو ایکس 3 پرو هست
    از خود تسک میران خریدم اولش یکم دو دل بودم همیشه لوازمامو از یه فروشگاه اینترنتی میخریدم حالا اسمش نمیبرم شاید کامنت تائید نشه
    مدل های مختلفی از پوکو ایکس3 پرو هست که یا ان اف سی ندارن یا مشکل باتری دارن یا رام گوشی دستکاری شدس یا صفحه نمایش هوآکسین نبوده و تیانما بوده و مشکل داشته یا رام گلوبال نبوده
    خلاصه گفتم بذار از خود وارد کننده بخرم که خداروشکر هیچ مشکلی نداشته و رام و پک گلوبال بوده هم صفحه نمایش هوآکسین و هم مشکل باتری نداشتم و هم ان اف سی داشت
    و قیمت هم چون واردکننده رسمی شیائومی بوده مناسب بود
    از گوشی های هایسنس اطلاعاتی ندارم اما به تسک میران توی این زمینه اطمینان دارم
    کلا اگه گوشی میخرید از خود سایت واردکننده رسمی یا همون گارانتی کننده اصلی بخرید

    پاسخ