;
coinex

ببینید: تیزر جدید فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

تیزر جدید فصل ششم پیکی بلایندرز منتشر شد. قرار است فصل ششم و پایانی Peaky Blinders در سال جدید پخش شود. برای تماشای این تیزر کوتاه همراه ما باشید.

سریال Peaky Blinders یکی از مجموعه‌های جنایی محبوب است و طرفداران زیادی در انتظار پخش آخرین فصل این سریال هستند. استیون نایت، خالق این سریال است و طبق گفته وی، این فصل در بهار 2022 میلادی منتشر می‌شود. اخیرا یک تیزر کوتاه دیگر از این سریال منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

تیزر جدید فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

مطمئنا پیکی بلایندرز یکی از مورد انتظارترین و بهترین سریال های 2022 است که البته فاصله زیادی تا پخش آن نداریم. بنابراین بد نیست مروری بر داستان آن داشته باشیم.

در فصل جدید شاهد خواهیم بود که تامی می‌تواند به وفاداری خانوادگی تکیه کند، اما واضح است که روش های قدیمی تجارت آن‌ها در حال از بین رفتن است و این باعث می‌شود تا مایکل برای بازسازی ساختار تجاری خانواده پیشنهاداتی بدهد.

در فصل ششم پیکی بلایندرز، احتمالا خانواده و دوستان تامی، رهبری و حتی عقل او را زیر سوال می‌برند. در این فصل باز هم سر و کله دشمنان تامی با تهدید‌های جدید شروع می‌شود و او مجبور است برای نجات از این وضعیت، یک تصمیم مهم بگیرد. این شانس وجود دارد که تامی در فصل ششم راهی برای حفظ قدرت پیدا کند.

حال در ادامه می‌توانید تیزر جدید فصل ششم سریال Peaky Blinders را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر جدید فصل ششم پیکی بلایندرز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر