;
coinex

پتنت شیائومی فلیپ گوشی تاشوی چینی‌ها را ببینید

در این مطلب از تکراتو ما به شما پیشنهاد میدهیم که پتنت شیائومی فلیپ گوشی تاشوی چینی‌ها را ببینید. در ادامه با ما همراه باشید.

در اوایل سال جاری، شیائومی گوشی هوشمند تاشو Mi Mix Fold را در چین عرضه کرد. این دستگاه، یک گوشی بزرگ تاشو بود که با Galaxy Z Fold سامسونگ رقابت می‌کرد. ماه‌ها بعد، گزارشاتی منتشر شدند که ادعا می‌کردند Mi MIX Fold 2 زودتر از آنچه انتظار می‌رود از راه خواهد رسید.

با این حال، اکنون پتنت از گوشی تاشو جدید این شرکت با نام شیائومی فلیپ منتشر شده است که طراحی کاملا متفاوتی با Mix Fold دارد. مکانیزم این گوشی شبیه به سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ است.

پتنت شیائومی فلیپ

پتنت شیائومی فلیپ در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) مشاهده شده است. متأسفانه تصاویر فاش شده، به هیچ یک از مشخصات دستگاه مورد بحث اشاره نمی‌کند. به نظر می‌رسد که این همان دستگاهی است که چند ماه پیش در پتنتی که شیائومی در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت کرده بود، دیده شد.

این گوشی هوشمند پس از باز شدن و در قسمت بالایی نمایشگر، میزبان یک فضای قرصی شکل است که محل قرارگیری دوربین سلفی دوگانه آن است. در قسمت پایین بدنه، درگاه سیم‌کارت، پورت شارژ USB-C و اسپیکر آن را مشاهده می‌کنیم. دکمه‌های پاور و افزایش و کاهش صدا هم در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند.

پتنت شیائومی فلیپ

در سمت چپ نیمه بالایی صفحه نمایش این دستگاه، پانچ هول کپسولی شکلی دیده می‌شود که دو دوربین سلفی را در خود جای داده است. مانند بسیاری از گوشی های هوشمند، دکمه های تنظیم صدا و پاور در فریم راست و درگاه USB-Type C، خروجی اسپیکر و اسلات سیم‌کارت در فریم پایینی تعبیه شده اند. انتظار می‌رود شیائومی از این دستگاه در کنار Mix Fold 2 رونمایی کند.

پتنت شیائومی فلیپ

همچنین در گذشته پتنتی با نام شیائومی میکس فلیپ منتشر شده بود که طراحی مشابه با زد فلیپ سامسونگ داشت، اما بر خلاف شیائومی فلیپ دارای یک ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی بود. متاسفانه دیگر اطلاعاتی درباره دستگاه تاشو آینده شیائومی در دست نیست‌. ما امیدواریم که در هفته های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند تاشو منتشر شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد پتنت شیائومی فلیپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر