coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی Mi Mix Fold رسما رونمایی شد

گوشی های هوشمند تاشو از گزینه های جذاب و متفاوت بازار موبایل هستند. حالا نماینده شیائومی یعنی شیائومی Mi Mix Fold رسما رونمایی شده است.

طی سال های اخیر اگرچه گوشی های هوشمند تاشو در اوایل حیات خود و در اولین درجات تکاملی به سر می برند، اما با هر بار عرضه یک محصول تاشو توسط کمپانی های مطرح، پیشرفت هایی در این ایده دیده می شود.

بعد از این که سامسونگ و هوآوی طی دو سال گذشته فعالیت جدی در حوزه بهترین گوشی های تاشو را آغاز کردند، شیائومی نیز به عنوان یک رقیب مستقیم برای این دو با عرضه می میکس فولد رسما وارد این بازار شده است و حالا یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های 2021 گوشی تاشوی جدید شیائومی است.

شیائومی Mi Mix Fold رسما رونمایی شد

حالا همانطور که در فهرست بهترین گوشی های هواوی 2021 باید انتظار یک محصول تاشو را داشته باشیم، در شمار بهترین گوشی های شیائومی 2021 نیز با یک نماینده هوشمند تاشو مواجهیم. محصولی از نظر ظاهری جذاب و خیره کننده! اما از مشخصات فنی چه میدانیم؟

اولین گوشی تاشوی شیائومی مانند دستگاه های سامسونگ و هواوی به داخل تا می شود و در بخش درونی و بیرونی این محصول شاهد نمایشگرهایی با کیفیت هستیم. نمایشگر بزرگ داخلی می میکس فولد از نوع اولد و در ابعاد 8.01 اینچی است که از وضوح تصویر 1440p پلاس بهره می برد. در بخش خارجی این محصول نیز از یکی از بهترین نمایشگر گوشی 2021 استفاده شده ، نمایشگری 6.52 اینچی از نوع امولد و با وضوح تصویر 2520 در 840 یپکسل.

شیائومی Mi Mix Fold رسما رونمایی شد

دوربین اصلی این محصول دارای حسگری 108 مگاپیکسلی است و یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض آن را همراهی می کند. می میکس فولد همچنین از اسنپدراگون 888 کوالکام به‌ همراه حافظه‌ رم ۳۲۰۰ مگاهرتزی LPDDR5 و حافظه‌ ذخیره ‌سازی UFS 3.1 استفاده می ‌کند. نسخه دیگری از این محصول نیز با همین مقدار حافظه رم ولی با 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه می شوند و در نهایت قوی ترین نسخه از 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده می کند.

این محصول حالا رقیبی جدی برای نمایندگان تاشو سامسونگ در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2021 است که به زودی معرفی خواهند شد. باید دید آیا گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 می توانند رقابتی جدی با می میکس فولد داشته باشند؟

همچنین در اینجا توصیه می کنیم نگاهی به بهترین گوشی های وان پلاس، بهترین گوشی های ال جی و قیمت بهترین گوشی های موتورولا داشته باشید. به علاوه بهترین گوشی های میان رده 2021، بهترین دوربین سلفی گوشی 2021 و بهترین گوشی های سونی 2021 می تواند جالب توجه باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی Mi Mix Fold چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر