;
coinex

واکنش جرج آر آر مارتین پس از تماشای سریال House Of Dragon

جرج آر. آر. مارتین با انتشار متنی در وبلاگ خود احساس خود را نسبت به تماشای خاندان اژدها بیان کرده است. برای دانستن واکنش جرج آر آر مارتین همراه ما باشید.

خاندان اژدها، یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی رو به پخش در ژانر درام فانتزی است که توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال خلق شده‌است. این سریال اقتباسی از رمان آتش و خون نوشته مارتین است و پیش‌درآمد مجموعه بازی تاج‌وتخت محسوب می‌شود.

اخیرا جرج آر آر مارتین در وبلاگ خود اعلام کرده است که نسخه‌ای از اولین قسمت این مجموعه را تماشا کرده و نظر خود را راجع به آن بیان نموده است. به نظر می‌رسد ساخت این سریال از نظر وی راضی کننده است.

واکنش جرج آر آر مارتین پس از تماشای سریال House Of Dragon

جرج آر. آر. مارتین با انتشار متنی در وبلاگ خود با بیان اینکه نسخه‌ای از اولین قسمت سریال House of the Dragon را مشاهده کرده، در مورد آن گفته است:

من دوستش داشتم. تاریک، قدرتمند و احساسی بود. رایان (کندال) و میگوئل (ساپوچنیک) کاری شگفت انگیز انجام داده‌اند و درباره گروه بازیگران … همانند Game of Thrones بسیاری از بینندگان تنها از اندکی از بازیگران چیزی شنیده‌اند ولی گمان میکنم که شما عاشق بسیاری از آنها خواهید شد.

وی در ادامه گفته است که فکر می‌کند تارگرین ها در اختیار افراد بسیار خوبی قرار گرفته اند و افراد از تماشای این سریال پشیمان نخواهند شد. خاندان اژدها یکی از بهترین سریال های 2022 بوده و از آنجایی که داستان آن پیش درآمدی از سریال گیم اف ترونز است، طرفداران زیادی در انتظار این سریال هستند. در ضمن شما همراهان عزیز میتوانید جهت اطلاع از بهترین فیلم ها و سریال های 2022 به سایت فیگار مراجعه کنید. یکی از مقاله های مهمی که در این لیست میتوانید مطالعه کنید و اطلاعات بسیار زیادی را در رابطه با تاریخ اکران فیلم های 2022 کسب کنید، مقاله بهترین فیلم های 2022 میباشد.

واکنش جرج آر آر مارتین

در این سریال قرار است شاهد نمایش داستان جنگ‌های اصلی از جمله رقص با اژدها (A Dance with Dragon) که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود و پیامدهای Doom of Valyria باشیم.

قسمتی از داستان این سریال در وب سایت مارتین موجود است و مارتین نوشته است که سال‌ها پیش از اتفاقات گیم اف ترونز، خاندان تارگرین که تنها خاندان اژدهایان زنده مانده از حوادث Doom of Valyria هستند، در دراگ استون (Dragonstone) ساکن می‌شوند.

Fire and Blood داستان خود را با افسانه Aegon the Conquer، خالق تخت آهنین آغاز می‌کند و ادامه می‌دهد تا نسل تارگرین را که برای نگه داشتن آن صندلی نمادین جنگیدند، تا پایان جنگ داخلی که تقریبا سلسله آنها را از هم پاشید، بازگو کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص واکنش جرج آر آر مارتین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر